Gå til innhold

Sjokkert over ufordragelige barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke at foreldrene tillater at barna bruker kafeer,kjøpesenter, restauranter,bibliotek som lekeland og hyle og skrike så mye som mulig plass.

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor enkelte barn skriker og løper inne overalt.

Selv på et lekeland bør barna lære og ta hensyn. Men der mister de alle hemninger.

Skrekkelig å tenke på at disse barna faktisk skal sitte i et klasserom.

Anonymous poster hash: 707d0...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sommerferie, slapp av

Anonymous poster hash: 7e96c...166

Skrevet

Husker vi kom hjem med et natt/senkveld fly, med våre to normalt sett veloppdragne barn. De var helt umulige!

Vi fikk blikk og sure fjes, men det betyr ikke at de alltid er sånn, verken hjemme eller på skolen. De er flinke og veloppdragne på skolen.

Barn er barn, det trengerikke bety noe hvordan de er en gang i blandt.

Anonymous poster hash: 1c85e...909

Skrevet

Husker vi kom hjem med et natt/senkveld fly, med våre to normalt sett veloppdragne barn. De var helt umulige!

Vi fikk blikk og sure fjes, men det betyr ikke at de alltid er sånn, verken hjemme eller på skolen. De er flinke og veloppdragne på skolen.

Barn er barn, det trengerikke bety noe hvordan de er en gang i blandt.

Anonymous poster hash: 1c85e...909

Trøtte barn på nattfly er noe annet enn grassat løping på bibliotek og butikker altså!

Anonymous poster hash: 81bf2...0e7

Skrevet

Jeg skjønner ikke at foreldrene tillater at barna bruker kafeer,kjøpesenter, restauranter,bibliotek som lekeland og hyle og skrike så mye som mulig plass.

Selv på et lekeland bør barna lære og ta hensyn. Men der mister de alle hemninger.

Barna oppfører seg som villdyr fordi de har håpløse foreldre - irriterende for alle andre, og trist for barna.

Skrevet

Så du mener samme oppførsel bør være på plass på bibliotek og lekeland?

Jeg synes unger har lov til å løpe, rope og herje på lekeland. Min erfaring er at de likevel er flinke til å ta hensyn til hverandre og at store viser omsorg for de mindre.

Selvfølgelig skal man ikke rope og skrike på café, restaurant og kjøpesenter. Det er ikke dermed sagt at de skal være små voksne. Jeg tror en del av problemet er at voksne har lav toleranse for at barn er barn.

På bibliotek er man helt stille.

Vi har vært mange steder med barnefamilier denne sommeren. Jeg har ikke møtt på alle disse forferdelige barna. Selvfølgelig er det en og annen 2-3-åring som har en"melt down" fra tid til annen, men det betyr jo ikke at de er ufordragelige og uoppdragne. Det betyr at de er 2eller 3 år. Synes det er flere voksne som er ufordragelige.

Mine unger er flinke og rolige på skolen, men herjer og løper i lekeland. Vi forventer at de viser hensyn til andre, men vi forventer IKKE samme oppførsel på lekeland og i skoletimer.

Anonymous poster hash: 20e44...b59

Skrevet

Biblioteket her har ķatrevegg, putegrop til å hoppe i og lekenes. De som vil sitte i fred for å lese i stillhet er henvist til lesesalen. Der skal det være ro men i selve biblioteket trenger det ikke være spessielt stille.

Anonymous poster hash: 302fd...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...