Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Tvillingene er 7 mnd og vi har avsluttet nattammingen. På lørdag skal vi i bryllup, mormor skal passe. De kjenner henne veldig godt. Det blir første gang jeg er "ordentlig" borte fra de, med unntak av litt småtteri. Nå føler jeg at jeg "svikter de" for min egen underholdning, og har så dårlig samvittighet. Bryllupet er til en av mine beste venninner, så jeg tenkte at det er nok at samboer drar hjemom og hjelper til med legging. (Det er litt styrete) Det har vært tøffe 7 mnd siden den ene tvillingen ikke har vært frisk. Mye sykehus og styr. Mulig dette virker inn. Jeg har hatt mye dårlig samvittighet ovenfor de, siden jeg bare har ett fang, for å si det slik. Har noen følt på noe lignende? Dro dere hjem for å legge? Vielsen er forresten klokken 17, så alt foregår sent... Jeg har gledet meg lenge, men nå kommer altså denne følelsen. Anonymous poster hash: 11505...719
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Helt vanlig å ha den følelse. Jeg har ikke hatt tvillinger, men sleit skikkelig med å gå fra mine da de var små. Jeg gledet meg feks til å gå på butikken alene, men da jeg satt i bilen angret jeg og gikk med vondt i magen hele handleturen, ville bare hjem igjen... De var store før jeg klarte slippe taket. Men en må bare øve seg! Ungene lider ingen nød og du har godt av litt fri. Snart er det (kanskje?) barnehagestart og da må du virkelig gi slipp på dem.. Dette klarer du! Kos deg i bryllupet! Anonymous poster hash: c90c2...373
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Helt vanlig å ha den følelse. Jeg har ikke hatt tvillinger, men sleit skikkelig med å gå fra mine da de var små. Jeg gledet meg feks til å gå på butikken alene, men da jeg satt i bilen angret jeg og gikk med vondt i magen hele handleturen, ville bare hjem igjen... De var store før jeg klarte slippe taket. Men en må bare øve seg! Ungene lider ingen nød og du har godt av litt fri. Snart er det (kanskje?) barnehagestart og da må du virkelig gi slipp på dem.. Dette klarer du! Kos deg i bryllupet! Anonymous poster hash: c90c2...373 Takk for gode ord! Heftig dette mamma-greiene... Anonymous poster hash: 11505...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå