Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Det har vært nydelig vær her nå og mannen har funnet på noe hver kveld sammen med kompiser. Grillet, kjørt båt, vannski, kanopadling etc.. Jeg er gravid med bekkenløsning og er elendig selskap. Jeg unner mannen min dette, men fikk inntrykk av en venninne i dag at jeg burde reagere på dette og hun hadde aldri funnet seg i det og kalte meg dumsnill...hadde dere reagert? Altså mannen storkoser seg og det er ikke ofte vi har så nydelig vær... Anonymous poster hash: 10882...580
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Så lenge du ikke har noe i mot det, så er det vel ikke noe problem. Anonymous poster hash: de3fd...764
Syngensang Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Nei, då eg var gravid og dårleg b Ville eg helst vere åleine... men uansett så hadde eg no villa at mannen skulle få nytt fineveiret, så lenge han er tilgjengelig på tlf i tilfelle det skulle skje noko så må det vel vere greit at han får lufta seg litt? (Når babyen kjem ut kan det vere mykje vansklegare å få til)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Samboeren min er som oftest ute itte ungene har lagt seg. Innimellom tidligere. Jeg liker og ha tven for meg selv og slappe av med mine programmer. Eventuelt ha besøk. Eller så sier jeg ifra viss jeg vil reise ut på besøk eller gjøre noe. Noen av mine veninner reagerer på st samboeren min er ute så mye osv. Men jeg bryr meg ikke. Ingen av mine veninner har et så langt forhold bak seg. Jeg og samboeren min har 8 år sammen så ting forandrer seg med tiden. Men vi pleier forholde med og gjøre ting sammen innimellom, går på kino om det kommer en bra film vi vil se, lager god mat og ser en film på kvelden. Men for oss er det perfekt. Og viss det er deres første barn så tenker jeg at om han vil gjøre litt sånn før barnet kommer til verden så er dt ok. Dere må selv finne ut sammen hva som er ok for dere. Det er jo deres forhold og dere som skal trives omi det 😊 Anonymous poster hash: 6816f...684
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 ja , litt tid kunne han jo brukt i sofakroken med deg .. Men om dere har ferie og er sammen hele dagen syntes jeg det er helt okei .. Om du blir lei deg er det selvsagt ikke greit . Har dere flere barn ? Anonymous poster hash: 3e494...8f0
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Det viktigste her er ikke hva din venninne mener og kaller deg. Hva føler du selv? Jeg kunne like gjerne kunnet foretrukket å være alene i din situasjon som å ha hatt selskap av mannen. Om jeg følte jeg ikke orket å være selskapelig, ikke en gang med egen mann, da hadde jeg foretrukket at han fikk gjøre noe som var hyggelig og positivt for ham. Hvis mannen generelt prioriterer egne interesser og selskap med kompiser fremfor deg, da er det gjerne en annen sak, og i hvert fall noe dere bør snakke sammen om før dere får barn - forventninger til hverandre og hvor mye dere skal være tilstede, hvor mye som må prioriteres hjemme, avlaste hverandre, arbeidsfordeling og ta vare på kjæresteforholdet. Men hvis både du og mannen er fornøyde med dagene slik de er nå og han ellers er tilstede når du trenger ham og gjør sin del av plikter i AS Familien så ser jeg ikke noe galt i at han gjør det han gjør nå. Eneste jeg hadde satt pris på var hvis han f.eks. kunne lage eller kjøpe litt middag til meg eller på annen måte sørge for at han viste meg at selv om han var ute med kompiser så hadde han ikke glemt meg og svangerskapet. Føles det greit for deg og mannen - fortell venninnen at du ikke er dumsnill så lenge dere begge gjør noe dere helst vil disse dagene. Om venninnen din sier det fordi hun har sett at mannen din har en tendens til å prioritere seg selv og kompiser fremfor forholdet med deg, da bør du ta tak i det. Anonymous poster hash: a71f2...4c0
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Hvis du syns det er greit er det jo ingen grunn til å reagere! Hva venninna di mener om saken er jo lite relevant.. Her syns jeg det er helt greit. Trives i mitt eget selskap, så hadde kost meg med ungene. Hadde det gått utover noe hadde jeg jo sagt i fra. Anonymous poster hash: ba021...a74
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #8 Skrevet 21. juli 2016 Jeg hadde blitt fornærmet hvis mannen min ikke hadde tilbringt noen fine sommerkvelder med meg. Heldigvis prioriterer mannen min meg. Men sender han ute noen ganger med kompiser. Anonymous poster hash: 96984...88e
TPK Skrevet 21. juli 2016 #10 Skrevet 21. juli 2016 Det viktigste er jo at du er fornøyd, ikke hva venninnen din mener! Men jeg hadde blitt litt fornærmet hvis mannen stadig valgte andre foran meg. Spesielt hvis jeg var dårlig og gkerne litt følsom og hormonell. Greit med litt selskap når man er "sengeliggende" også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå