Gå til innhold

noen som kan spå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Jeg blei spå for noen månder siden, men det har ikke stemt noe til nå. Så jeg har lyst til å bli spåd igjen, der det noen som har lyst til å gjør det?

Fremtiden?

Graviditet?

Osv...

21.mai.1988

Anonymous poster hash: 870c0...0ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen ?

Skrevet

Nei, det er ingen som kan spå.

Anonymous poster hash: 98c06...4e5

Skrevet

Idiot !!!!!

Skrevet

Hei

Jeg blei spå for noen månder siden, men det har ikke stemt noe til nå. Så jeg har lyst til å bli spåd igjen, der det noen som har lyst til å gjør det?

Fremtiden?

Graviditet?

Osv...

21.mai.1988

Kanskje du skulle ta det til etterretning at ingenting har stemt enda istedet for å ønske å bli spådd på nytt!!
Skrevet

Idiot !!!!!

Hvem er idiot og hvorfor?

Anonymous poster hash: 98c06...4e5

Skrevet

Nei, det er ingen som kan spå. Vi er 100% ansvarlige for vårt eget liv, og det som skjer kommer som en konsekvens av egne valg i 98% av tilfellene.

Det er ikke mulig å lese fremtiden i kort, kaffegrut eller en hundebæsj du finner på gaten...

Anonymous poster hash: 5383c...ae8

Skrevet

Hei

Fremtiden?

Graviditet?

Osv...

21.mai.1988

Hei.

Jeg kan spå deg.

Jeg ser at du vil ende opp med 3 barn, det siste barnet er ikke biologisk ditt. Det er mye dramatikk rundt hvordan du får ansvar for 3.barnet, får ikke fingeren helt på hva, men biologisk mor lager mye styr, men er ikke skikket til å oppdra barnet så du og din mann på det tidspunktet får omsorgen.

De to første får du med samme mann, er en del år mellom 1 og 2 siden det tar en noen år før dere får nr 2. Forholdet til denne mannen ryker ganske kjapt etter barn nr 2 er født.

Ser en liten lyslugget gutt i armene dine innen kort tid, dvs innen 1,5 år.

Du vil oppleve at et godt vennskap tar slutt innen utgangen av året, er en god venn som forsvinner, hvis du tenker godt etter så vet du nok hvem det vil gjelde..

Noe mer du ønsker å vite?

Anonymous poster hash: fb4d6...f1c

Skrevet

Kan du ta meg også? 28.05.84

Du har noe som tynger ditt hjerte, noe som enten nylig har skjedd eller som har skjedd for lang tid siden, men som fremdeles ligger å gnager.. Det er på tide å ta et oppgjør og gå videre så godt det lar seg gjøre,livet vil bli lettere.

Litt uklart, men ser at du vil ha 3 barn i magen, men ser deg bare høygravid to ganger, enten så mister du et barn tidlig i svangerskapet innen uke 12 eller så får du tvillinger.

Hvis du ikke har møtt den store kjærligheten så vil du møte den innen 2 år

Anonymous poster hash: fb4d6...f1c

Skrevet

Vær så snill, hvor fullstendig idiot går det ann å bli!!! Seriøst, dere kan tro på noe sånt!!

Skrevet

Kan du spå meg og?🙏🏻☺️

Født 030584

Anonymous poster hash: 3139b...18e

Skrevet

Kan du spå meg og?🙏🏻☺️

Født 030584

Jeg kan spå deg.

Jeg ser ikke spesielt mye på fødselsdatoen din, kanskje fordi du ikke tror på spådommer, du er litt lukket. Hva slags ting lurer du på innerst inne?

Anonymous poster hash: 800a8...f09

Skrevet

Jeg tror på spådommer😃 Har blitt spådd litt før og mye har vært rett der🙌🏻 prøver og bli gravid så lurer når dette skjer?

Skrevet

Kan du være så snill og spå meg også? Har vært igjennom et helvete på kjærlighetsfronten. Lengter sånn etter et nytt liv, og et etterlengtet barn.

100185

Anonymous poster hash: 9421f...e0f

Skrevet

Jeg vil også gjerne bli spådd. 120582 😊

Anonymous poster hash: 06dfd...89c

Gjest He1984
Skrevet

Du har noe som tynger ditt hjerte, noe som enten nylig har skjedd eller som har skjedd for lang tid siden, men som fremdeles ligger å gnager.. Det er på tide å ta et oppgjør og gå videre så godt det lar seg gjøre,livet vil bli lettere.

Litt uklart, men ser at du vil ha 3 barn i magen, men ser deg bare høygravid to ganger, enten så mister du et barn tidlig i svangerskapet innen uke 12 eller så får du tvillinger.

Hvis du ikke har møtt den store kjærligheten så vil du møte den innen 2 årAnonymous poster hash: fb4d6...f1c

Takk, snille deg!

Gjest He1984
Skrevet

En som spådde ,et for noen år siden , hadde rett på at en i familien skulle flytte. Ingen har hatt rett på når jeg finner kjærligheten. Ingen hadde rett på graviditet. Men jeg tror fortsatt på at noen sitter der med mer rett i hva fremtiden kan bringe.

Skrevet

Alle og ingen kan spå om framtida. Så enkelt, så vanskelig.

Anonymous poster hash: 27fcd...c30

Skrevet

Hei.

Jeg kan spå deg.

Jeg ser at du vil ende opp med 3 barn, det siste barnet er ikke biologisk ditt. Det er mye dramatikk rundt hvordan du får ansvar for 3.barnet, får ikke fingeren helt på hva, men biologisk mor lager mye styr, men er ikke skikket til å oppdra barnet så du og din mann på det tidspunktet får omsorgen.

De to første får du med samme mann, er en del år mellom 1 og 2 siden det tar en noen år før dere får nr 2. Forholdet til denne mannen ryker ganske kjapt etter barn nr 2 er født.

Ser en liten lyslugget gutt i armene dine innen kort tid, dvs innen 1,5 år.

Du vil oppleve at et godt vennskap tar slutt innen utgangen av året, er en god venn som forsvinner, hvis du tenker godt etter så vet du nok hvem det vil gjelde..

Noe mer du ønsker å vite?

Anonymous poster hash: fb4d6...f1c tu

Tusen takk for du tok deg tiden til å gi meg et svar :D 

Skrevet

Har du sjangs se på meg og? :) Holder på med Ivf og skal ha 4 ferskforsøk nå. Har hatt tilsammen 7 innsettinger. Blitt gravid 3 av de, men har mistet. Kommer vi til å lykkes få et barn? 241273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...