Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Hva pokker skjer i hodet mitt. Har hatt så mange drømmer i den siste tiden om st jen enten dreper. Noen vil drepe meg eller at noen er død. Anonymous poster hash: 5bdbb...5cd
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Død betyr ofte at du føler den personen som dør har endret seg. Er det mye endringer i livet ditt, eller dine næres liv i det siste? Drap vet jeg ikke helt... Anonymous poster hash: 32f2f...508
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Den jeg drepte er nevøen min på 11 år. Helt grusomt. Jeg har drømt at noen skulle drepe meg. Noen jeg ikke viste hvem var, og at en venninne angrep meg. Endte opp med at jeg drepte henne. Pluss mange andre ekle drømmer. Har grått så mye i drømmene mine at jeg er jo helt utkjørt når jeg våkner nesten. Men d som er så merkelig er at det er så mange slike drømmer på kort tid. (De siste 2 Mnd) Jo er en vesentlig stor endring i livet mitt. Blitt seriøs med flørten etter bruddet. X'n har vært mye innom og har slitt litt med å holde han på avstand. Men blitt bedre nå som jeg og han nye skal flytte sammen Anonymous poster hash: 5bdbb...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå