Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Mannen min ser aldri om jeg har på meg noe nytt eller om jeg har prøvd å pynte meg for han. Hvis jeg tar det opp med han sier han at han synes jeg er like fin uansett hva jeg har på meg! Hyggelig det da, men klarer ikke helt å slippe følelsen av at dette er en lett måte å sno seg unna og fortsette å være uoppmerksom... Hva mener dere? Grunn til å bli sur eller bør jeg være fornøyd med at utseendet ikke er så viktig i et 10 års gammelt forhold?! Anonymous poster hash: 4955d...567
Gjest Antarctica Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Hva føler du, da? Føler du deg sur og skuffa, så har du vel grunn nok.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Mannen min ser aldri om jeg har på meg noe nytt eller om jeg har prøvd å pynte meg for han. Hvis jeg tar det opp med han sier han at han synes jeg er like fin uansett hva jeg har på meg! Hyggelig det da, men klarer ikke helt å slippe følelsen av at dette er en lett måte å sno seg unna og fortsette å være uoppmerksom... Hva mener dere? Grunn til å bli sur eller bør jeg være fornøyd med at utseendet ikke er så viktig i et 10 års gammelt forhold?! Anonymous poster hash: 4955d...567 Hva sier du til han? Legger du merke til hva han har på seg? Gir du kompliment til han? Anonymous poster hash: bfc5e...703
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Det gjør ikke min mann heller. Men hvis jeg skal på fest og har på fin kjole og sminke pleier han å si at jeg er fin (på autopilot). Det lever jeg fint med. Anonymous poster hash: 0e432...d5c
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Det gjør ikke min mann heller. Men hvis jeg skal på fest og har på fin kjole og sminke pleier han å si at jeg er fin (på autopilot). Det lever jeg fint med. Anonymous poster hash: 0e432...d5c Slik er min også:-) Anonymous poster hash: b5614...93b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Og jeg hadde langt slett hår til korsryggen, klipte håret til under haka og tok afropermanent (MANGE år siden ). Min daværende samboer så at det var nok nytt med meg; "har du kjøpt deg ny genser"? Jeg kunne ikke annet enn å le, for jeg er sånn selv. Ser at noe er annerledes, men klarer ikke sette fingeren på det. Selv om du hadde langt lyst hår og plutselig dukker opp med kort mørkt hår, jeg tenker liksom ikke over det Ingen kan si at du føler feil, men prøv å ikke ta deg nær av det, er mitt tips til deg Anonymous poster hash: d7759...0e0
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Fikk meg en god latter av noen av svarerene her!! Skjønner i alle fall at jeg ikke er noe enestående tilfelle 😆 hårhistorien tok førstepremien og gjør at jeg velger å rette sårede følelser og irritasjon mot andre verdensproblemer enn dette! Og jeg kommer til å fortsette å gi mannen min komplimenter når jeg synes han er fin eller flink eller noe som helst annet positivt 😊 Anonymous poster hash: 4955d...567
Gjest Darwinia:-) Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 Da vi giftet oss, og jeg sto der i brudekjole, slør og hele hopprennet, måtte jeg spørre om han synes jeg var fin Han svarte: Ja! Han har mange gode sider, men å være oppmerksom på utseende er ikke en av dem😂
*Miss Marple* Skrevet 20. juli 2016 #9 Skrevet 20. juli 2016 Mannen til venninnen min hadde svar klart når hun klaget over at han aldri sa at hun var fin. 'Jeg skal gi beskjed om du ikke er det'. Mye enklere 😂
Syngensang Skrevet 20. juli 2016 #10 Skrevet 20. juli 2016 Viss du kan velde å ikkje vere såra, så velg det. Det gjeld vel nesten uansett situasjon😉.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 Ignorer! 😄 Du får sikkert beskjed om du blir fæl 😂 Anonymous poster hash: 418f8...7e6
Appelsinpiken Skrevet 20. juli 2016 #12 Skrevet 20. juli 2016 Det ville jeg bare ignorert. Mannen her brukte en hel dag på å oppdage at jeg hadde klippet håret han ser det bare ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå