Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: d3c13...199
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Ventoline for astma er lovlig og ikke på dopinglisten. Han kan fint bruke det, men har skjedd en svikt med å melde fra om det. Misvisende tittel på tråden. Anonymous poster hash: 21898...2f3
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Ikke greit, doping er juks. Anonymous poster hash: 7b78c...0e1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Ønsker du sensasjonsinnlegg siden du ikke skriver noe om hva saken faktisk gjelder? Han har aldri gjort noe som har økt hans prestasjoner. Han har fulgt de medisinske rådene han har fått av landslagslegen, tatt medisiner han måtte ta pga. forverring i tilstanden (han har hatt astma siden han var barn). Det som var feil var at landslagslegen/-ledelsen ikke varslet om dette. Han har ikke gjort noe feil, men det er han som nå må ta straffen pga. andres feil. Han kunne ikke gjort noe anderledes. At han blir straffet for det med to måneders utestengelse synes jeg ikke er riktig, men siden det er eneste sanksjonsordning man har når noen i systemet gjør feil så må det bli slik. Men jeg tror ikke dette vil ha noe å si for hans rykte eller prestasjoner i fremtiden. Håper han greier å legge dette bak seg så fort som mulig, ikke dvele ved det og bare gjøre jobben sin fremover som planlagt. To måneder nå har ikke så mye å si for ham fremover, tror jeg. Anonymous poster hash: da40f...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Ikke greit, doping er juks. Anonymous poster hash: 7b78c...0e1 Greit å sette seg inn i saken. Han har ikke dopet seg. Han har brukt medisiner slik han måtte bruke dem. Feilen ligger i at det ikke er blitt meldt inn av de som skulle gjort det. Han hadde fått godkjennelse til bruken og dosene pga. sykdommen om det medisinske personellet hadde meldt det inn som de skulle gjort. Han har ikke hatt noen prestasjonsfremmende effekt av medisinbruken. Han har ikke dopet seg. Å slenge ut kommentarer som dette uten å vite noe om saken er bare for dumt. Anonymous poster hash: da40f...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Greit å sette seg inn i saken. Han har ikke dopet seg. Han har brukt medisiner slik han måtte bruke dem. Feilen ligger i at det ikke er blitt meldt inn av de som skulle gjort det. Han hadde fått godkjennelse til bruken og dosene pga. sykdommen om det medisinske personellet hadde meldt det inn som de skulle gjort. Han har ikke hatt noen prestasjonsfremmende effekt av medisinbruken. Han har ikke dopet seg. Å slenge ut kommentarer som dette uten å vite noe om saken er bare for dumt. Anonymous poster hash: da40f...1f9 Jeg beklager, skulle ikke skrevet det før jeg visste. Men til mitt forsvar så fikk jeg ikke lest noen av linkene fra mobilen fordi jeg fikk opp virusmeldinger. Har fått lest nå. Og det er trassig for Sundby. Anonymous poster hash: 7b78c...0e1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Jeg beklager, skulle ikke skrevet det før jeg visste. Men til mitt forsvar så fikk jeg ikke lest noen av linkene fra mobilen fordi jeg fikk opp virusmeldinger. Har fått lest nå. Og det er trassig for Sundby. Anonymous poster hash: 7b78c...0e1 Har du foe vane å kaste deg over sensasjoner uten å sjekke fakta først? Håper dette er en lærepenge for deg, det er tross alt en liten sak. Anonymous poster hash: c9b54...e08
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 Ikke greit, doping er juks. Anonymous poster hash: 7b78c...0e1 Kanskje greit å lese om det ?! Er en Astma medisin Anonymous poster hash: ad803...e84
Gjest thricane Skrevet 20. juli 2016 #9 Skrevet 20. juli 2016 Synes det er urimelig. Fikk skikkelig vondt av gutten, enda jeg ikke bryr meg stort om sport.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #10 Skrevet 20. juli 2016 Det var da voldsomt! Nei, har ikke for vane å slenge sånt ut av meg. Jeg har sagt beklager. Jeg visste ikke dette. Hva annet vil dere at jeg skal gjøre?! Anonymous poster hash: 7b78c...0e1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #11 Skrevet 20. juli 2016 Det var da voldsomt! Nei, har ikke for vane å slenge sånt ut av meg. Jeg har sagt beklager. Jeg visste ikke dette. Hva annet vil dere at jeg skal gjøre?! Anonymous poster hash: 7b78c...0e1 Og jeg beklager også at jeg lot meg lede av HI sitt hovedinnlegg hvor det bare sto at han var tatt for doping. Meget misvisende av Hi. Anonymous poster hash: 7b78c...0e1
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #12 Skrevet 20. juli 2016 Stakkars mann! Fikk skikkelig vondt av ham Anonymous poster hash: 4363d...9bf
februarprins2013 Skrevet 21. juli 2016 #13 Skrevet 21. juli 2016 han har Astma og må nesten få lov til og bruke det da, of for meg så er ikke det doping, skal han bli verre da, det blir ikke bra det heller
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #14 Skrevet 21. juli 2016 Jeg synes det er veldig trist. Han har gjort alt rett og etter beskjed fra landslagslegen. Nå blir han uthengt for doping. Utenlandskpresse er helt vill😩😥 Anonymous poster hash: bdf3e...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå