Gå til innhold

Noen med barn som spiller Pokemon go?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de der et moro?

Hvor gamle er de?

Anonymous poster hash: f0515...feb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiåringen liker det godt!

Anonymous poster hash: 03de5...77b

Skrevet

Jeg er 26 og elsker det! haha. Jeg og jenta på 6 liker det om ikke enda bedre enn mora, så det blir noen timer med gåing hver dag :)

Anonymous poster hash: c4e9c...f8e
Skrevet

Jepp, ti år!

Skrevet

Mannen spiller det sammen med jenta på 3,5.

De liker det godt begge 2 (og veldig fint for mannen å få litt ekstra motivasjon til å gå ut i finværet)

Anonymous poster hash: db685...a6d
Skrevet

Hvor mye mobildata går det med på dette? Har en 11-åring som har veldig lyst, men han har ikke mobildata på telefonen og jeg synes det er unødvendig å oppgradere til et dyrt abonnement bare for å få dette dersom det går mye mobildata (nå har vi et abonnement som koster ca 40-50 kr mnd).

Anonymous poster hash: 39a3f...148
Skrevet

Så bra da. 

Her har både 8 og 12 åringen kjempelyst, vi får se om vi får lastet det ned. 

Anonymous poster hash: f0515...feb
Skrevet

7 og 11 guttene her å de syntes d var kjempe gøy.bruker min telefon da også får de ta hver sin.men nå har vi ikke flere baller og skjønner ikke hvordan vi skal få flere🤔

Skrevet

7 og 11 guttene her å de syntes d var kjempe gøy.bruker min telefon da også får de ta hver sin.men nå har vi ikke flere baller og skjønner ikke hvordan vi skal få flere🤔

Dere må gå til pokestops. Bor dere langt ute på landet er det få eller ingen av de.
Skrevet

Jeg spiller, guttungen på 12 spiller og til og med moren min på 50 spiller :) Det er kjempegøy og en fin måte å gjøre noe sammen med ungene på :)

Anonymous poster hash: ac0b7...f8a
Skrevet

For å få flere baller må du finne pokestop (om du ikke vil kjøpe for ekte penger). Pokestop finner du ved kunst/serverdigheter. Jo større stedet du er ved er, jo flere pokestops er det.

Bor du på ett sted som meg, Maura, så er eneste pokestopet på kiwi 😂

Du kan åpne et pokestop hvert 5 minutt.

Du får også baller når du levler.

Anonymous poster hash: 2ea13...4f1

Skrevet

Finn et pokestop (de blå små tårna), klikk på det, og spinn disken med bilde på. Popp boblene ballen ligger i :)

Anonymous poster hash: 493c1...350

Skrevet

Pappa spiller sammen med 3 og 4 åringen. Her om dagen hadde de vert ute lenge og gått 5km for å klekke ett egg.. Imponert over treåringen siden de ikke hadde med vogn :)

Anonymous poster hash: d8dd6...fe0

Skrevet

Pappa spiller sammen med 3 og 4 åringen. Her om dagen hadde de vert ute lenge og gått 5km for å klekke ett egg.. Imponert over treåringen siden de ikke hadde med vogn :)

Anonymous poster hash: d8dd6...fe0

Her også er klekking av egg populært. Guttegjengen(9 år) tok på seg sekk igår med rosiner og vann og klekket egg på 10 km. Stor stas:))

Anonymous poster hash: f4444...6fa

Skrevet

Ja, søsteren min (17) og mamma (49) gikk ut på jakt etter pokémons i går :). Jeg og typen pleier også å spille det og vi er 20 begge to :)

Skrevet

Mannen på 35 har aldri vært så mye ute som nå 😆

Anonymous poster hash: edf06...e06

Skrevet

Har en på 27 som elsker det! Haha. Skikkelig "mann"

Anonymous poster hash: 556b8...547

Skrevet

Her spiller vi hele familien. Eldste på 10 på sin mobil.

7-åringen låner min og farens, og 5-åringen får også lov til å fange Pokémons på våre telefoner.

En helt genial måte å få hele familien ut på. Frivillig!!! 😊😊

Anonymous poster hash: 947e2...6c5

Skrevet

Her jakter hele familien på pokemon, jeg og mannen begynte idag og ble helt hekta 😂 Sitter her og lurer på om jeg skal ta meg en tur i nabolaget i kveld for å se om jeg finner noen. Eldstemann på snart 15 gjorde turen idag til en treningsøkt, og tok noen intervaller å jogga endel. Jeg som sliter med å komme igang med trening / gå tur, rusla i mitt tempo og ble god og svett. 11 og 13 åringene ledet an i jakten og var fornøyde med å komme seg på tur i fin været 👍 Men det tapper utrolig mye batteri, så det er lurt å ha fulladet telefon før dere går ut.

Skrevet

Takk for svar ang ballene😃👍👍tror vi har en sånn stop like borti her,ser det stadig kommer folk derfra.

Skrevet

Lurer også på det med mobildata, hvor mye trengs?

Skrevet

12- og 13-åringen er mest ivrige. 10-åringen liker det litt. Jeg syns også det er gøy 😊

Anonymous poster hash: 9d645...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...