Gå til innhold

Iphone - billigst hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngstemann trenger en ny tlf, og siden han er dreven bruker på iPad tenker vi at det er greit om han fortsetter å bruke ipad. 

Har android nå, men den er utrolig dårlig og treig. (Galaxy young) Han har også arvet en eldre galaxy s2, men denne er iferd med å takke for seg. 

Noen tips til hvor vi kan få en grei iphone? Hvilken modell anbeales? 

Trenger ikke den nyeste i det hele tatt, men ikke så gammel at den er utdatert. 

Anonymous poster hash: 81b58...178
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte nylig en 5s til rett under 3000 på Elkjøp. Bruk prisjakt.no for å se hvor du får lavest pris når du har bestemt deg for modell.

Skrevet

Kjøpte nylig en 5s til rett under 3000 på Elkjøp. Bruk prisjakt.no for å se hvor du får lavest pris når du har bestemt deg for modell.

supert, takk

Skrevet

Kjøpte iPhone 5 brukt for 1000 kr, den er i nesten perfekt stand. Har sett den til 2500 med abo (sjekk hos de ulike mobilselskapene, ofte kampanjer nå på sommeren).

Skrevet

Kjøpte iPhone 5 brukt for 1000 kr, den er i nesten perfekt stand. Har sett den til 2500 med abo (sjekk hos de ulike mobilselskapene, ofte kampanjer nå på sommeren).

Litt skeptisk til brukt mtp skjulte skader, vannskade f ex.

Kjøpte du av kjente?

Hi

Skrevet

Nei, kjøpte av ei som fikk ny mobil på jobb og solgte den gamle. Det er selvfølgelig en risiko for å gå på en smell. Skjermen var hel, ofte en grei indikator for pen bruk (har inntrykk av at veldig mange knuser skjermen). Batteritiden er jo gjerne litt dårligere, men jeg har samme tlf selv og den må som regel lades ofte uansett.

Kjøp i samme by så har du mulighet til å teste tlf. før kjøp. Det er veldig mange som oppgraderer hver gang det kommer ny modell, så det er mange kurante brukte tilgjengelig.

Nå hadde jeg aldri brukt mer enn 1500 på mobil til tiåringen uansett, synes iPhone er vanvittig overpriset (fått min egen på jobb). Hun skulle egentlig få en Samsung til 1500, men så dukket denne opp, og ettersom vi (også) har mye Apple fra før gikk jeg for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...