Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 Hvor ofte ler du? Hvor ofte har du latterkrampe? Blir du fort sint? Er du langsint? Anonymous poster hash: 5136c...e22
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Ler hver dag Sjeldent jeg får latterkrampe Blir ikke fort sint Ikke langsint Anonymous poster hash: 13f62...bd4
skinnfilla Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Ler mange ganger hver dag Latterkrampe ganske ofte Ganske hissig, fort opp og fort ned Absolutt ikke langsint
Gjest Pusikatt Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Jeg ler kanskje en gang i måneden. Latterkrampe har jeg kanskje en gang i året. Sist var ihvertfall i november i fjor, på en restaurant. Det høres ut som jeg går rundt og er en veldig trist person, men neida. Jeg har bare lite og le av. Men jeg er lykkelig likevel :-)
*Miss Marple* Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Jeg ler nok hver dag. Med unger i hus er det vanskelig å la være. Latterkrampe får jeg noen ganger i mnd. Blir litt for fort sint selv om det har roet seg med årene. Er altfor lite langsint. Jeg tenker ofte at nå skal jeg være kald og furten lenge, men så glemmer jeg det!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #6 Skrevet 20. juli 2016 Jeg ler hver dag, mange ganger om dagen. Har kanskje hatt latterkrampen fem ganger i hele mitt liv ( er 40 år, så ikke så ofte altså ) Blir ganske fort sint. Aldri langsint. Anonymous poster hash: 76ad4...f6d
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. juli 2016 #7 Skrevet 20. juli 2016 Jeg ler MYE Latterkrampe hver dag omtrent Kan kanskje bli bråsint? Ikke så mye sint Er absolutt ikke langsint
Marriet Skrevet 20. juli 2016 #8 Skrevet 20. juli 2016 Ler hver eneste dag. Latterkrampe er det sjelden jeg har fortida, savner det litt. Jeg er ikke sint, men litt gretten hver dag for bagateller. Aldri langsint.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #9 Skrevet 20. juli 2016 Ler mange ganger hver dag, er en som smiler og ler veldig mye. Skikkelig latterkrampe kan det går mange dager mellom, i verste fall uker. Jeg kan bli fort sint og irritert, men blir også fort blid igjen. Som regel er jeg ikke langsint, men jeg kan bli det i enkelte sammenhenger. Anonymous poster hash: f858c...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå