Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #1 Skrevet 20. juli 2016 han ble nettopp alene, kona gikk fra han og flyttet for en uke siden, det har vært slutt i 6 mnd. Han er den første jeg har likt på mange år. Nå er jeg redd jeg har ødelagt alt. Hva nå da? Fortsette å være med han når sjansen byr seg (vi har begge barn), eller spille kostbar eller hva? Typisk meg altså Anonymous poster hash: c84a4...27b
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #2 Skrevet 20. juli 2016 Er du 14 eller? Sånne ting er ikke så viktige. Jeg traff mannen min på en fest da vi var 20, vi fikk kjempegod kjemi, jeg ble med han hjem, lå med han, overnatta og dro hjem dagen etter og alle venninne mine sa at det burde jeg HVERT fall ikke gjort om jeg likte han. Men det gikk så bra så sammen fortsatt over 12 år etterpå... Anonymous poster hash: 6409f...8a4
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Men ja, fucked er du, bokstavelig talt Anonymous poster hash: 6409f...8a4
Gjest Stjerneklart Skrevet 20. juli 2016 #4 Skrevet 20. juli 2016 Ja, hva nå? Det er da ikke så ille at du lå med han. Om dere ikke hadde hatt sex den kvelden, hva ville du gjort videre? Jeg syns ikke du skal henge deg sånn opp i at dere hadde sex. Lat som det ikke skjedde og fortsett som du ville gjort ellers. Hvis det er meningen at det skal bli dere, så blir det nok det. Men du trenger hvert fall ikke spille kostbar bare fordi dere hadde sex
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #5 Skrevet 20. juli 2016 Hva vil du da? Hadde ikke gjort meg kostbar, hvorfor det? Ærlighet er alltid det beste. Anonymous poster hash: efa3b...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå