Gå til innhold

Rier??! Hjelp, førstegangs her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har født før??

Noen som følte at riene startet med å kjennes ut som mageknip??

Jeg har nå sammentrekninger, som kombineres med det som kjennes ut som mageknip, starter nederst i magen og går oppover på hver side av magen.. Kjenner litt sånn sliten smerter nedover bena også? Kan det være rier? Eller lurerier?

Anonymous poster hash: 2bd6f...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kjentes som mensenmurring i starten, etter hvert ble det sterkere/vondere, og kom og gikk med jevne mellomrom. Ringte føden da det var 10 min mellom og de hadde vært regelmessig en stund.

Skrevet

Skriv ned tider og se om det er opphold og om de kommer tettere etter hvert. Husker jeg hadde en runde med lurerier, da ble det ikke noe tydelig opphold, ga seg etter en time eller to.

Skrevet

Siste meld 😊 Husk at å ringe føden er lavterskel, er du usikker er det bare å ringe dem så kan de komme med råd. Lykke til!

Skrevet

For meg kjentes rier absolutt som mageknip.. Jeg trodde ikke det var rier, men det var det. Ta tiden så finner du fort ut av det 😊 lykke til!

Anonymous poster hash: 8f309...9e3

Skrevet

Takk for svar midt i natten :-) reiste inn på føden 03.30, kl 09.43 kom en liten gutt til verden, 47 cm og 2894 gram. Født i uke 35+4.

Hi

Anonymous poster hash: 2bd6f...848

Skrevet

Gratulerer så masse!! Ligger hjemme med rier selv, har akkurat snakket med føden for å melde vår ankomst 😄😄

Anonymous poster hash: 181ec...d65

Skrevet

Gratulerer så masse!! Ligger hjemme med rier selv, har akkurat snakket med føden for å melde vår ankomst 😄😄

Anonymous poster hash: 181ec...d65

Gratulerer til HI, og lykke til til deg :)

Dere har mye godt i vente!

Anonymous poster hash: 86b47...938

Skrevet

hadde rier i 3 døgn før han kom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...