Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Vil se the neon demon på kino til torsdag i Oslo. Men har ingen og gå med. Å så lurer jeg på om det er dumt og gå alene? Er ikke så kjent med storbyer, og hører mye om Oslo. Når jeg da skal gå hjem sent på kvelden alene etter og ha sett en slik film. Redd for at noen som har sett samme film skal følge etter meg. Lite sannsynlig? Anonymous poster hash: 6176b...60c
Leeloo76 Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Lite sannsynlig 😄 Uansett ligger jo de fleste kinoene i godt befolkede områder. Bor du i gåavstand til den du tenker gå på? Jeg bor i Oslo, vært på kino alene mange ganger, sent og tidlig, null problem. Bor dog langt ut, så tar kollektiv hjem.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2016 #3 Skrevet 20. juli 2016 Lite sannsynlig 😄 Uansett ligger jo de fleste kinoene i godt befolkede områder. Bor du i gåavstand til den du tenker gå på? Jeg bor i Oslo, vært på kino alene mange ganger, sent og tidlig, null problem. Bor dog langt ut, så tar kollektiv hjem. Tenkte og gå på Klingenberg. Er ikke så langt og gå. Da satser jeg på at det går bra😊 Anonymous poster hash: 6176b...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå