Gå til innhold

2.sommeren på rad uten varme og sol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke råd i år til både syden og aktivitetsferie i Skandinavia i år. I fjor var kun barna og faren på ferie. Kjøper meg ei boks med d vitamin og ser frem til sommeren 2017. Nei, det er ikke synd i meg, men litt varme i luften når sola er fremme hadde vært fint.

Anonymous poster hash: 040eb...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg er det den perfekte sommeren. Vært mye sol selv om temperaturen har vært lav. Er høygravid.

Bor i midtnorge👍🏼

Anonymous poster hash: 7e237...387

Skrevet

Vi har hatt en veldig bra sommer så langt. Mye fint hver før ferien, var i utlandet når det var dårlig her, så ble det fint når vi kom hjem :)

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener 😉

Akkurat nå, klokken ni om morgenen, er det 29 grader på verandaen og skyfri himmel her i Arendal ☀️

Anonymous poster hash: 5d7a1...eb4

post-42-399419_thumb.jpg

Skrevet

Ved Gardermoen er der også skyfri himmel og knallsol.

Hvis du tar deg en tur ut av survebobla di så kanskje du ser at det faktisk er fint vær ute.

Anonymous poster hash: b9bdd...657

Skrevet

Hvor bor du da? Syns det har vært mye fint vær på Østlandet, og varmt hver eneste dag.

Skrevet

Skjønner ikke hva du mener

Akkurat nå, klokken ni om morgenen, er det 29 grader på verandaen og skyfri himmel her i Arendal ☀

Anonymous poster hash: 5d7a1...eb4

Ganske flott her i Høvåg også :)

Du får komme sørover Hi! Men vær kjapp, er meldt regn etterhvert.

Anonymous poster hash: 5aa4c...361

Skrevet

Hvis du tar deg en tur ut av survebobla di så kanskje du ser at det faktisk er fint vær ute.

Så du har ikke fått med deg at Norge er et langt land og ikke alle har samme vær som der du bor?

Jeg bor i Nordland og vi har første dag med sol på lang tid i dag og det er hele eheeem 13 grader!

Anonymous poster hash: 0f44b...5d2

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvem som bør komme seg ut av bobla si jeg? Du vet kanskje ikke at været varierer etter hvor i landet vi bor? Her jeg bor har vi ikke hatt en soldag på 4 uker. Er det greit å surve litt da?

Skrevet

To sommere uten sol og bading her også. Neste år blir det tre uker i Spania. Orker ikke uforutsigbart sommervær.

Anonymous poster hash: e8e36...693

Skrevet

Her har det regnet hele uken vi var i syden, nå når vi har kommet hjem er det penvær. Østlandet.

Anonymous poster hash: 6518a...a5b
Skrevet

😂😂😂 Dette må være tull!!

Anonymous poster hash: 5fd72...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...