Gå til innhold

Mammakropper på babysvømming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags folk går på babysvømming? Jeg har aldri turt å gå fordi jeg er feit og har kvapsete og stor mage. Nå har jeg fått tredjemann og tenker at jeg kanskje bare skal hive meg i det. De fleste der har vel født for noen mnd siden og har også slappe mager?

Og ja, jeg vet at jeg ikke burde bry meg om utseende og hva andre synes, men det gjør jeg altså...

Anonymous poster hash: d5513...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På babysvømming kommer de som har født babyer, i alle farger og fasonger. Jeg tenker at det gjør ikke noe hvor stygg og kvapsete jeg er, for jeg har den fineste babyen,hehe

Anonymous poster hash: fa1cf...ca9

Skrevet

Jeg gikk på babysvømming med førstemann. Jeg la ifra meg hemningene om at jeg vsr tykk, og bare gjorde det.

Var så kos på babysvømming.

Etter det har jeg ikke vært i svømmehall pga flau pga jeg er tykk. ( er 3 siffret i kg 😩)

Nå er jeg høygravid, og håper jeg skal klare å tørre å dra på babysvømming igjen...

Anonymous poster hash: 8a3ed...338

Skrevet

Alle har lov til å bade tenker jeg 😊 søren heller,skal jeg holde meg hjemme ? Nei.bad og kos deg sammen med babyen.Det er det som betyr noe😃 de andre foreldrene har vel mer enn nok med seg selv og sitt enn å se på andre folk 😊

Anonymous poster hash: 96b5d...54a

Skrevet

Kan vare skrive under på de over meg, min erfaring er kropper i alle fasonger, høyder, vekt og "fasthet". Alle er der for å ha en kjekk opplevelse med barnet sitt, så bare hopp i det og KOS deg!😉

Anonymous poster hash: cdf8e...d0d

Skrevet

Gå, løft blikket litt og oppdag at rundt deg står det andre mammaer med strekkmerker, hengemager, noen kg for mye, keisersnittarr med overheng... Vi har gått på 3x10 kurskvelder med begge barn, og det er virkelig alle fasonger. Noen stiller opp med bittesmå babyer og smashing kropp i bikini, men de fleste har litt polstring og en gjenkjennelig "mammakropp". Og det beste er at absolutt ingen bryr seg, for ingen mammaer løfter blikket fra sin egen baby verken i dusjen eller bassenget :P

Skrevet

Synes det er lettere å dra på slike ting sammen med baby når jeg har den kroppen her enn å dra alene. Da blir liksom babyen "forklaringen" på strekkmerkene, løshuden og hengejurene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...