Gå til innhold

Angrer på jeg ble gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke at jeg gadd og bli gravid en gang til.

Kvalmen og alt som var godt smaker dritt.

Så kommer minnene om alle andre plager som kommer med tiden 😏

Men ønske om en nr 3 er stort så belønningen venter om 6 måneder 😊

Men så skal jeg aldri låne ut kroppen min mer til en liten huleboer 😛

Trengte en liten utblåsning.

Men masse kjekt i vente så må bare smøre meg med tålmodighet 😊

Anonymous poster hash: 89daa...c04

Anonymous poster hash: ca03d...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er der selv! Barnet var så planlagt og sålangt har alt gått fint men...det er dager der jeg tenker hva faen har jeg gjort? Idag tenker jeg slikt. Vi hadde jo to fine barn som begynner å bli store og klarer seg selv. Tenker vel at det skal gå seg til. Jeg er 7 måneder gravid forresten.

Anonymous poster hash: b2cee...50e

Skrevet

Lykke til 😋😊

Anonymous poster hash: 6eea1...490

Skrevet

Tenk på at det er mange som ville ha gjort ALT for å være i ditt sted. Tre barn er luksus. Man er lykkelig for å få en, evig takknemlig med to og velsignet med tre.

Tenk på oss som har mistet. Det er langt verre enn svangerskapskvalme og forvirrede smaksløker.

Skrevet

Tenk på at det er mange som ville ha gjort ALT for å være i ditt sted. Tre barn er luksus. Man er lykkelig for å få en, evig takknemlig med to og velsignet med tre.

Tenk på oss som har mistet. Det er langt verre enn svangerskapskvalme og forvirrede smaksløker.

Men tenk på meg som har mistet et barn da! Det er langt verre enn en spontanabort.

Ser du hvor dumt det er å sammenligne plager og sorg? Det hjelper jo ikke hi å vite at andre har det verre, hun føler seg elendig nå og trenger omsorg og trøst.

Å være gravid har for meg vært et helvete og jeg har hver gang lovet at det er siste gang, men her sitter jeg med tre barn + en liten grav. Når belønningen er så stor glemmer man (heldigvis) plager og vondter.

Lykke til videre, hi, og hold ut.

Anonymous poster hash: eb011...e0c

Skrevet

Så klart føler jeg med andre som sliter.

Og de son sliter med og bli gravid eller som har mistet et barn eller lignende har like mye rett og klage de også.

Har to veninner som sliter og ble gravid. Hun ene har et barn og prøver nå på nr 2 men de sliter. Hun andre har ikke barn.

Og jeg skulle gjerne sendt de litt gravidstøv slik at de kunne fått barn de ønsker.

Hilsen HI

Skrevet

Jeg er der selv! Barnet var så planlagt og sålangt har alt gått fint men...det er dager der jeg tenker hva faen har jeg gjort? Idag tenker jeg slikt. Vi hadde jo to fine barn som begynner å bli store og klarer seg selv. Tenker vel at det skal gå seg til. Jeg er 7 måneder gravid forresten.

Sånn tenker jeg også noen dager. Mine er 7,5 og 4 år.

Skrevet

Sånn tenker jeg også noen dager. Mine er 7,5 og 4 år.

Herregud! Jeg tenkte at det skulle bli bedre når jeg føder! 😎

Jeg er interessert nå hva er din erfaring,hvordan er hverdagen med 3? Barseltiden?

Skrevet

Ååå, som jeg kjenner meg igjen i det du sier..

Masse lykke til videre i graviditeten og fokuser på premien til slutt

Anonymous poster hash: 4a4be...1f1
Skrevet

Herregud! Jeg tenkte at det skulle bli bedre når jeg føder! 😎

Jeg er interessert nå hva er din erfaring,hvordan er hverdagen med 3? Barseltiden?

Det er mye bedre nå, såklart føltes det litt kjipt enkelt dager med en hjelpeløs baby som trenger hjelp til alt når jeg hadde det så greit med to som klarte seg selv.

Men så er det kos og ha babytiden igjen og tiden flyr jo så fort at den lille snart er like selvstendig. Søskene er flinke og hjelpe til.

Så jeg angrer ikke. Nyter tiden.

Garantert den siste så nyter det ekstra godt da siden jeg vet det ikke blir flere😊

Skrevet

Men tenk på meg som har mistet et barn da! Det er langt verre enn en spontanabort.

Ser du hvor dumt det er å sammenligne plager og sorg? Det hjelper jo ikke hi å vite at andre har det verre, hun føler seg elendig nå og trenger omsorg og trøst.

Å være gravid har for meg vært et helvete og jeg har hver gang lovet at det er siste gang, men her sitter jeg med tre barn + en liten grav. Når belønningen er så stor glemmer man (heldigvis) plager og vondter.

Lykke til videre, hi, og hold ut.

Jeg har både mistet et barn og hatt en SA etter det. Er likevell forståelig at man blir provosert av gravidsyting når livet er kjipt for en selv, der alt en ønsker er å bli gravid.. Jeg var sint og bitter på alle med gravidmager og små babyer... Når sirgen er så stor...

Nå er jeg høygravid, og har helt rævva form. Klager litt jeg også, selv om jeg er evig takknemmelig. Nå takler jeg både gravide og babyer. Klager til og med litt mef de på terminforumet mitt..

Gleder meg veldig til å få babyen ut, slik at formen kommer tilbake.

Så ja, er lov å klage for st det er slitsomt å være gravid, og for å ikke være gravid.

Forskjellige stadier...

Anonymous poster hash: 75c46...ede

Skrevet

Jeg er evig takknemmelig jeg også for barnet i magen for det om jeg syter litt 😊

Men man tenker ikke i forveien før graviditeten om alle plagene som kommer. Så når de kommer og manner uvell og på ferie så er det litt kjipt.

Hilsen HI

Skrevet

Jeg har både mistet et barn og hatt en SA etter det. Er likevell forståelig at man blir provosert av gravidsyting når livet er kjipt for en selv, der alt en ønsker er å bli gravid.. Jeg var sint og bitter på alle med gravidmager og små babyer... Når sirgen er så stor...

Nå er jeg høygravid, og har helt rævva form. Klager litt jeg også, selv om jeg er evig takknemmelig. Nå takler jeg både gravide og babyer. Klager til og med litt mef de på terminforumet mitt..

Gleder meg veldig til å få babyen ut, slik at formen kommer tilbake.

Så ja, er lov å klage for st det er slitsomt å være gravid, og for å ikke være gravid.

Forskjellige stadier...

Anonymous poster hash: 75c46...ede

Det er akkurat det jeg mener. Man må få lov å klage selv om andre har det verre.

Jeg klaget min nød gjennom det siste svangerskapet jeg også, selv om jeg var så takknemlig for å få en sjans til. Men når barnet vel var født har jeg faktisk ikke klaget en gang over hverken våkenetter eller trass, jeg er evig takknemlig for å ha et barn som lever og kan gi meg grå hår :) men det betyr ikke at jeg ikke har forståelse for de som klager over det.

Skrevet

Det er alltid noen som har det verre enn en selv, skl man tenke slik hele tiden har man ikke rett til å klage noen gang.

Til HI: føler virkelig med deg! Ble for noen uker siden velsignet med mitt tredje barn etter et ræva svangerskap. Nå er både svangerskap og fødsel "glemt", og premien var selvfølgelig verdt hver eneste plage og all smerte. Nå er familien komplett, og jeg er SÅ glad for at vi har fått en til :) Lykke til videre i svangerskapet. :)

Skrevet

Hvis man skal følge "noen har det verre enn deg"-tankegangen er det INGEN på forumet som kan klage. Jeg kjenner ei som først mistet mann og 3 barn på havet og mange år etterpå sin multihandikappede sønn. Det er ALLTID noen som har det verre.

Anonymous poster hash: 6115e...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...