MJ<3 Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Er folk like redde for å dra på ferie til Frankrike som til Tyrkia? IS har jo hatt flere angrep i Frankrike enn i Tyrkia det siste halvannet året. Og det har ikke vært noe i andre områder enn Ankara og Istanbul. Med andre ord ingen angrep i charter områdene. Lurer litt på hvorfor det ikke er samme frykten for å dra til Frankrike?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Hadde heller ikke reist til Frankrike Anonymous poster hash: 428cb...6a8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Hadde ikke reist til Frankrike heller. Anonymous poster hash: c746e...81c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Jeg er vel egentlig reddere for å reise til Frankrike enn Tyrkia. Oppstyret i Tyrkia har jo ikke gått utover strandturistene (det man blir når man reiser til slike land), men i Frankrike vil man gjerne oppleve byene? Jeg hadde ikke ligget på en strand i ukevis om jeg dro til et land som Frankrike hvert fall. Vi skal til Kroatia, og jeg synes det virker trygt. Men jeg er redd for å fly over Frankrike. Anonymous poster hash: 4f730...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå