Gå til innhold

Hva syns dere om denne vesken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du virkelig så uviten? Vet du ikke at det lages jakker, bukser, vesker, lommebøker osv av ekte skin fra dyr? Trodde det var noe alle viste. Det er ikke bare mennesker som har skinn. I gamle dager hadde de kun ekte skinn og ikke falsk. Selv kjøper jeg bare falsk siden jeg syns det er litt ekkelt med ekte.

Anonymous poster hash: 93c6d...e82

Tror du bør lese en gang til. Og kanskje komme med en unnskyldning. Med mindre du synes det er greit å gå rundt å kalle folk dumme fordi du ikke gidder å lese ordentlig.

Anonymous poster hash: 442d6...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Var bare litt nysgjerrig på hva andre mente om den helt ærlig. Jeg har kjøpt den, men på salg til halv pris. Kinnsnorene er løse og kan tas av men jeg liker de i grunn ☺️.

Er litt opptatt av at det skal være ekte kinn og noe jeg kan bruke lenge.

Men det var interessant å høre hva dere syns. Smaken er jo som baken og det ER jo bare en veske og ingen stor investering heller.

Anonymous poster hash: e2612...472

Enig med deg når det gjelder skinn, og jeg håper du ikke bryr deg om tilbakemeldingene på at den var så jalla og harry. Sånn er det bare her inne; en gråstein kan være harry hvis den rette, pretensiøse anonyme svarer deg.

Som sagt er det ikke en veske jeg ville kjøpt selv, men jeg hadde da heller ikke tenkt noe over det hvis noen andre gikk med den. Den er helt grei. 

Skrevet

Er du virkelig så uviten? Vet du ikke at det lages jakker, bukser, vesker, lommebøker osv av ekte skin fra dyr? Trodde det var noe alle viste. Det er ikke bare mennesker som har skinn. I gamle dager hadde de kun ekte skinn og ikke falsk. Selv kjøper jeg bare falsk siden jeg syns det er litt ekkelt med ekte.

Ja. Altså. Hun skrev kinn, ikke skinn.

Anonymous poster hash: 3b234...86c

Skrevet

:legrine: :legrine: :legrine:  Er det mulig...... :legrine:

Anonymous poster hash: 2139f...ab0

Skrevet

Den er sikkert fin, hvis stilen din ellers er litt bohem-aktig :)

Skrevet

Enig med deg når det gjelder skinn, og jeg håper du ikke bryr deg om tilbakemeldingene på at den var så jalla og harry. Sånn er det bare her inne; en gråstein kan være harry hvis den rette, pretensiøse anonyme svarer deg.

Som sagt er det ikke en veske jeg ville kjøpt selv, men jeg hadde da heller ikke tenkt noe over det hvis noen andre gikk med den. Den er helt grei.

Takk, snille😊. Jeg er kjempefornøyd med vesken jeg. Og, det var selvsagt " skinn" jeg mente å skrive. Den er helt etter min smak. Jeg liker veskene litt "røffe". Ikke så "pene" hvis dere skjønner.

Bare gøy å høre hva folk tenker om den. Er ikke redd for å bli tatt for å være Harry 😉.

Anonymous poster hash: e2612...472

Skrevet

Veska til Cowboy-Laila.

Anonymous poster hash: aaa67...351

Skrevet

Til den prisen er det vel ekte skinn, og i såfall karakter -5693.

Jeg bærer ikke rundt på døde dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...