Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 Jeg er snart 7 uker på vei. Og oh my god..... Dette er mitt 4. svangerskap, men jeg har to barn. Ingen av de andre tre svangerskapene har vært slik. Jeg var trøtt i de andre gangene også, men gang trøttheten med 10 (trenger 3 dupper i løpet av dagen), og en ekkel kvalme som ligger og ulmer. I tillegg kom svangerskaps-isjiasen rett før jeg testet positivt. Hadde litt av det med minstemann også, men det kom ikke før i uke 30 ca. Er virkelig svangerskap så forskjellige? Hilsen en kvalm, tiltaksløs, stiv, trøtt, gravid deigklump med to barn! Anonymous poster hash: af4a8...052
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 Jepp, helt normalt med så store forskjeller. Med nr1 var jeg litt kvalm og kastet av og til opp om morgenene til uke 12. Med nr 2 var jeg i helt fin form, litt trøtt. Gravid med nr 3 nå, nesten 15 uker på vei, har spydd 3-10 ganger om dagen siden uke 6, konstant kvalm og ekstremt trøtt. Sover 15 timer iløpet av døgnet.. Anonymous poster hash: 73a05...463
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Ja. Med nr 1 var jeg i superform. En svak kvalme som ikke plaget meg de første 12 ukene, deretter i kanonform. Med nr 2, var jeg supertrøtt og energiløs frem til uke 12, derretter grei form, men bekkenløsning som plaget meg mitt. Trefje svangerskap ble jeg supertrøtt, energiløs og skikkelig dprlig form. Mistet i uke 10 iSa, og energien kom tilbake på timen nesten. Helt sykt. Nå er jeg høygravid med tredjemann( 4. Graviditet) er helt tom, null energi og jeg er konstant sliten. Har vært i dårlig form hele svangerskapet, spesiellt i starten og nå på slutten. Hatt veldige til bekkenplager. Et tungt svangerskap. Men snart er det over, håper energien kommer tilbake ved fødselen.. Anonymous poster hash: dad46...a60
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Jeg tror det er ganske vanlig, i ene svangerskapet var jeg syk fra dag 1 til siste slutt (spydde hver bidige dag, var dehydrert og fikk svangerskapsforgiftning). De to andre svangerskapene har jeg vært relativt kvikk og frisk Anonymous poster hash: 434f3...d0f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Huff... Har dere noen tips til hva som kan "stagnere" kvalmen? Jeg har lite matlyst, men spiser jeg ikke blir jeg mer kvalm. Har fått skikkelig avsmak(!!) på godteri, fet mat, junkfood og hvitløk av alle ting. Det er jo forsåvidt greit det, men jeg orker ikke annen mat heller... Saftis, melon og salt lakris går det mye i (mens jeg drømmer om strandaskinke ). Anonymous poster hash: af4a8...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå