Gå til innhold

Sant eller sludder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen overraskelse at Spania også er utsatt for IS terror, det trodde jeg var allmenn kunnskap. Det har også vært terrorangrep der og det vil garantert komme flere i fremtiden.

Anonymous poster hash: c04a3...0c0

Skrevet

Norske aviser unnlater å skrive om mye, men så var det kildekritikk da..

Anonymous poster hash: 5165e...3ae

Skrevet

Det er vel ingen overraskelse at Spania også er utsatt for IS terror, det trodde jeg var allmenn kunnskap. Det har også vært terrorangrep der og det vil garantert komme flere i fremtiden.

Selvfølgelig vet man det, men jeg lurer på hvorfor ikke avisen i Norge skriver noe om det! Skal ikke på ferie selv i år, men har nær familie som skal til Mallorca nå i høst. Skummelt om de nå går etter turister :(

Skrevet

Selvfølgelig vet man det, men jeg lurer på hvorfor ikke avisen i Norge skriver noe om det! Skal ikke på ferie selv i år, men har nær familie som skal til Mallorca nå i høst. Skummelt om de nå går etter turister :(

Men hvorfor er det så skummelt at de går etter turister nå da det har vært noe av målet for IS fra første stund? Jeg har ingen problemer med å forstått at det føles utrygt med trusselen fra IS, men klarer ikke helt å forstå at det blir skummelt ved å lese en artikkel men innhold som allerede er kjent.

Skrevet

Det er vel skummelt uansett hvem de går etter..............

Anonymous poster hash: 100ea...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...