GĂ„ til innhold

Haha! Et innslag til klutdebatten!😁

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe😂

Men, jeg kjenner meg igjen.

Jeg bruker klut endel jeg ogsÄ. Vasker ansiktet pÄ morgenen med klut. Dusjer heller ikke hver dag. Og dusjer mest pÄ kveldene.

Har ikke rumpeklut da, men kan bruke klut nedentil noen ganger ja. Da blir kluten kastet til vask pronto.

😀

Anonymous poster hash: a4bc2...0f0

Skrevet

Hehehe😂

Men, jeg kjenner meg igjen.

Jeg bruker klut endel jeg ogsÄ. Vasker ansiktet pÄ morgenen med klut. Dusjer heller ikke hver dag. Og dusjer mest pÄ kveldene.

Har ikke rumpeklut da, men kan bruke klut nedentil noen ganger ja. Da blir kluten kastet til vask pronto.

😀

Greit nok at man bruker klut i ny og ne (det gjÞr jeg selv noen sjeldne ganger ogsÄ), men nÄr hun i artikkelen sier at det er mye mÞkk under neglene som kan kamufleres av neglelakk da mistet hun helt meg...sÄ ekkel gÄr det bare ikke ann Ä vÊre!

Anonymous poster hash: 634b3...c73

Skrevet

Greit nok at man bruker klut i ny og ne (det gjÞr jeg selv noen sjeldne ganger ogsÄ), men nÄr hun i artikkelen sier at det er mye mÞkk under neglene som kan kamufleres av neglelakk da mistet hun helt meg...sÄ ekkel gÄr det bare ikke ann Ä vÊre!

Ja, den reagerte jeg ogsĂ„ pĂ„... đŸ˜©

Skrevet

Ja, den reagerte jeg ogsÄ pÄ...

Hun er jo bare ekkel. Lurer pÄ hva annet enn skitne negler hun skjuler.......... :spy:

Anonymous poster hash: 26f44...f6a

Skrevet

Ja, usj! Det reagerte jeg ogsÄ pÄ!

Anonymous poster hash: 75967...415

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...