Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #1 Skrevet 19. juli 2016 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/hvor-ofte-boer-vi-egentlig-dusje/a/23731651/ Â Anonymous poster hash: 75967...415
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #2 Skrevet 19. juli 2016 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/hvor-ofte-boer-vi-egentlig-dusje/a/23731651/  Anonymous poster hash: 75967...415 Heheheđ  Men, jeg kjenner meg igjen. Jeg bruker klut endel jeg ogsĂ„. Vasker ansiktet pĂ„ morgenen med klut. Dusjer heller ikke hver dag. Og dusjer mest pĂ„ kveldene. Har ikke rumpeklut da, men kan bruke klut nedentil noen ganger ja. Da blir kluten kastet til vask pronto.  đ  Anonymous poster hash: a4bc2...0f0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #3 Skrevet 19. juli 2016 Heheheđ  Men, jeg kjenner meg igjen. Jeg bruker klut endel jeg ogsĂ„. Vasker ansiktet pĂ„ morgenen med klut. Dusjer heller ikke hver dag. Og dusjer mest pĂ„ kveldene. Har ikke rumpeklut da, men kan bruke klut nedentil noen ganger ja. Da blir kluten kastet til vask pronto.  đ  Anonymous poster hash: a4bc2...0f0 Greit nok at man bruker klut i ny og ne (det gjĂžr jeg selv noen sjeldne ganger ogsĂ„), men nĂ„r hun i artikkelen sier at det er mye mĂžkk under neglene som kan kamufleres av neglelakk da mistet hun helt meg...sĂ„ ekkel gĂ„r det bare ikke ann Ă„ vĂŠre!  Anonymous poster hash: 634b3...c73
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Greit nok at man bruker klut i ny og ne (det gjĂžr jeg selv noen sjeldne ganger ogsĂ„), men nĂ„r hun i artikkelen sier at det er mye mĂžkk under neglene som kan kamufleres av neglelakk da mistet hun helt meg...sĂ„ ekkel gĂ„r det bare ikke ann Ă„ vĂŠre!  Anonymous poster hash: 634b3...c73 Ja, den reagerte jeg ogsĂ„ pĂ„... đ©  Anonymous poster hash: a4bc2...0f0
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Ja, den reagerte jeg ogsÄ pÄ...  Anonymous poster hash: a4bc2...0f0 Hun er jo bare ekkel. Lurer pÄ hva annet enn skitne negler hun skjuler..........  Anonymous poster hash: 26f44...f6a
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Greit nok at man bruker klut i ny og ne (det gjÞr jeg selv noen sjeldne ganger ogsÄ), men nÄr hun i artikkelen sier at det er mye mÞkk under neglene som kan kamufleres av neglelakk da mistet hun helt meg...sÄ ekkel gÄr det bare ikke ann Ä vÊre!  Anonymous poster hash: 634b3...c73 Ja, usj! Det reagerte jeg ogsÄ pÄ!  Anonymous poster hash: 75967...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ