Gå til innhold

Da har gubben ødelagt denne ferien!! Igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie med samboer og våre to sønner. Og atter en gang lager gubben dårlig stemning så føler at hele ferien er ødelagt igjen. Sur og grinette,kjefter på unga for hver minste ting:/ ripper opp i gamle venner som jeg har hatt i flere år og forlanger svar på mye rart.. Dette skjedde i fjor og nå skjer det igjen:/

Lyst og ta med meg barna og dra hjem men flyet går dessverre ikke før på lørdag,dette blir en lang uke😞😞

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg ! ❤ og kjenner meg igjen. Det enste jeg kan si er: vær helten! Ta med ungene på utflukter osv.så får han sitte der og sture. Uff.leit at det blir sånn😕 kan du ta det opp med han på tomannshånd?at nok er nok. At det går utover barna?

Anonymous poster hash: fbdd8...206

Skrevet

Hvorfor er mange menn på den måten?

Min eks var sånn han også.

Kos deg med barna og tenk over fremtiden.

Anonymous poster hash: 9ec0c...f85

Skrevet

Prøvde og prate med han i går men hjalp lite :/ han må dessverre være med på utflukter siden vi har leid bil og han står oppført som eneste sjåfør:/ men nå har vi hvertfall dratt på lekeland så barna får kost seg:) så får jeg sitte her med mr.sur😂😂

HI

Skrevet

Ikke rart at Skilsmisseraten er på topp etter ferietid. Man får tid til å gå hverandre på nervene. 

Anonymous poster hash: ce28d...cc9
Skrevet

Er det mulig? Er han sånn i edru tilstand?

Skrevet

Er på ferie med samboer og våre to sønner. Og atter en gang lager gubben dårlig stemning så føler at hele ferien er ødelagt igjen. Sur og grinette,kjefter på unga for hver minste ting:/ ripper opp i gamle venner som jeg har hatt i flere år og forlanger svar på mye rart.. Dette skjedde i fjor og nå skjer det igjen:/

Lyst og ta med meg barna og dra hjem men flyet går dessverre ikke før på lørdag,dette blir en lang uke

Derfor snek jeg meg til ferie alene med ungene. Vi reiste på ferie i 10 dager i forbindelse med besøk til min slekt/turnering/handletur, og nå har vi ikke råd til en til ferie. Jeg hadde ikke orket å ta en sånn mann med på ferie. Mannen her fikk "innvilget" en ukes tur med kompisene sine.

Anonymous poster hash: 0edec...140

Skrevet

Hvorfor er mange menn på den måten?

Min eks var sånn han også.

Kos deg med barna og tenk over fremtiden.

Dessverre fordi mange menn egentlig ikke liker små barn. For dem er ferie fritak fra husarbeid, barnepass og diverse, altså bare å slappe av, noe man ikke får til med små barn. Jeg er selv mer sliten etter 10 dagers ferie med barna, enn jeg var da jeg jobbet. Ikke noe rart slike menn blir sure når de føler at de MÅ dra på ferie med barna, selv om de egentlig ikke har noe lyst.

Skrevet

Dessverre fordi mange menn egentlig ikke liker små barn. For dem er ferie fritak fra husarbeid, barnepass og diverse, altså bare å slappe av, noe man ikke får til med små barn. Jeg er selv mer sliten etter 10 dagers ferie med barna, enn jeg var da jeg jobbet. Ikke noe rart slike menn blir sure når de føler at de MÅ dra på ferie med barna, selv om de egentlig ikke har noe lyst.

Huff ja. Glad min kjæreste vil ha med mine tre på ferie.

Skrevet

Kva med og sei rett ut til sambo kva du føler ?  FARLI DET bedre og spørre oss ?

Anonymous poster hash: 9aacf...2ee
Skrevet

Hun hadde jo snakka med han

Anonymous poster hash: d27d0...611

Skrevet

Igjen? Hvorfor reiser du på ferie sammen med han igjen hvis dette har skjedd før? Og hvorfor gidder du å være sammen med en sånn drittunge? Min EKS var også sånn helt til jeg kasta han på hue og ræva ut.

Anonymous poster hash: abd30...f9d

Skrevet

Gi ham beskjed om at når dere kommer hjem så bestiller dere time til familievernkontoret, for dette er siste ferien du gidder få ødelagt av hans surmuling.

Om han tar opp alt dette når han har drukket alkohol, da ville jeg krevd at han ikke drakk alkohol resten av ferien.

Alternativt at om han drikker så får han holde kjeft om ting han ikke er fornøyd med og heller ta det opp på fvk når dere kommer hjem.

Du har opplevd dette før, da er det på tide å gjøre noe med problemene i forholdet istedenfor å håpe ting endrer seg av seg selv.

Anonymous poster hash: e8b81...386
Skrevet

Kva med og sei rett ut til sambo kva du føler ? FARLI DET bedre og spørre oss ?

Anonymous poster hash: 9aacf...2ee

Tror du det hjelper? Min eks var samme sorten.

Han blåste lang mars i hvordan hadde det.

Skjønner hi vil ha litt synspunkter fra andre.

Skrevet

Igjen? Hvorfor reiser du på ferie sammen med han igjen hvis dette har skjedd før? Og hvorfor gidder du å være sammen med en sånn drittunge? Min EKS var også sånn helt til jeg kasta han på hue og ræva ut.

Anonymous poster hash: abd30...f9d

Signerer denne. DU fortsetter jo å reise på ferie med denne idioten.

Anonymous poster hash: 9ee2f...08a

Skrevet

Signerer denne. DU fortsetter jo å reise på ferie med denne idioten.

Anonymous poster hash: 9ee2f...08a

Det letteste er å stå på utsiden og dømme andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...