Gå til innhold

Svarteliste bilselger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en bil hos et "seriøst" firma og blitt behandlet helt elendig. Bilen ble kjøpt med garanti og feilen opplyst om meget raskt, men selger har variert mellom å ignorere mine henvendelser, svare med SMS at han vil ringe meg tilbake uten å følge opp, love ting han ikke holder osv. Jeg er mildt sagt driiiiit lei!

Nå har de etter flere måneders styr tilbudt seg å kjøpe bilen tilbake for lavere pris. Jeg Gikk med på det for å bli ferdig, men pengene uteblir. Hvis det ikke kommer innen noen dager må jeg igjen kontakte advokat. Hvorda kan jeg advare andre, så de ikke får samme møkkaopplevelse?

Anonymous poster hash: 463a7...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 463a7...ca5

Skrevet

Her hadde du hatt full rett til å få hevet kjøpet! Forhandler har rett til å få rette opp i en feil som blir påpekt i garanti-tiden, og gjør han ikke det så har du rett til å få heveet kjøpet. Du skriver at du igjen må kontakte advokat, betyr det at du har vært i kontakt med advokat før? Hva sa i så fall advokaten? Jeg er i ganske lik situasjon som deg, og krangler med forhandler om å få rettet opp i en stor feil på bilen (oljelekkasje....) og jeg har fortalt alle jeg kjenner om hvor dårlig behandlet jeg har blitt der. Men jeg kjenner jeg har lyst til å ta steget enda lenger og virkelig svarteliste den forhandleren! Men der har jeg dessverre ingen råd å komme med... :(

Anonymous poster hash: 714d8...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...