Gå til innhold

Fødsel og barsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 2 dager siden, sent på kvelden. Jeg hadde en ganske tøff fødsel. Lå 1,5 time på føden og rakk ikke få noe smertestillende. var 2-3 sek mellom hver rie og pressriene kom allerede ved 8'cm åpning, fordi baby var visst stjernekikker. Ved 6 cm åpning gikk fostervannet og det var misfarget så de måtte sette inn elektroder på baby, noe som var vondt, og omtrent ved hver rie var jordmor og holdt på hodet til baby og det var mildt sagt ikke godt.. Baby hadde navlestrengen 3 ganger rundt halsen og siden hun var stjernekikker så lå hun vanskelig til og møtte mye motstand da hun skulle ut, hun krasjet i noe og de måtte klippe meg opp.

Men så kom hun ut. Nå ligger jeg på barselhotell og hun er helt perfekt. Hun hadde 12 bleier med avføring i går og spiser fint og er veldig, veldig rolig. Jeg syns dette er utrolig koselig. Blir helt rørt av å bare se på henne. :) hun er helt perfekt på alle måter. Min sønn kom og besøkte oss i går og han var en kjempestolt storebror. Dette er så herlig :)

Anonymous poster hash: 5a7d7...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer😊 Ingenting topper dette 👶🏻

Anonymous poster hash: acbb9...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...