Gå til innhold

eks-konen og facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er blitt ganske god venn med eks-konen sin, de er da ikke helt skilt enda men separert... Og vente rpå å bli skilt nå. De har vært separert i 3 år... 

Så nå har de blitt venner igjen på facebook, hun la meg til også.. Men problemet er han skriver på alt hun legger ut, er ikke dette ganske rart?? Alt er jo åpent for meg og de har barn sammen, og de er venner pga barnet men er de ikke rart at han behøver å svare på alt hun legger ut på fb?? 

Rimelig forbanna er jeg.. :(

Anonymous poster hash: 86233...469
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo er blitt ganske god venn med eks-konen sin, de er da ikke helt skilt enda men separert... Og vente rpå å bli skilt nå. De har vært separert i 3 år... 

Så nå har de blitt venner igjen på facebook, hun la meg til også.. Men problemet er han skriver på alt hun legger ut, er ikke dette ganske rart?? Alt er jo åpent for meg og de har barn sammen, og de er venner pga barnet men er de ikke rart at han behøver å svare på alt hun legger ut på fb?? 

Rimelig forbanna er jeg.. :(

Anonymous poster hash: 86233...469

Hva er du forbannet på egentlig? Hva er det han skriver da?

Anonymous poster hash: ccd10...fcf

Skrevet

Sjalusi er virkelig ille.

Anonymous poster hash: ce9d1...60e

Skrevet

Du er forbannet..? Hvorfor er du det?

Anonymous poster hash: 51eb9...ffa

Skrevet

Vent med å gå inn i er voksent forhold til du er blitt oppgaven voksen.

Anonymous poster hash: 86a7b...ce4

Skrevet

Jeg kommenterer det meste min eks legger ut også. Håper ikke mannen min tenker som deg. Du er på tur nå altså, slapp av og ikke la det ødelegge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...