Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 ville dere gjort det hjemme eller hos veterinæren? Litt om situasjonen. Hunden er ikke frisk og vil aldri bli det heller. Når han blir så syk at avliving er aktuellt vet man ikke. En ting som er sikkert er at han vil bli verre. Han er livredd veterinæren. Når han skjønner at det er dit han skal, begynner han å pipe og hyle bak i bilen. Han må tvinges inn. Vi sleper han inn på 4 stive ben. Jeg kan ikke dra alene med han, er for sterk for meg. På venterommet sitter han og skjelver som et aspeløv. Jeg har ikke lyst til at dette skal være det siste han gjør sammen med oss. Hadde han ikke vært så redd så hadde det ikke vært noe problem. Vet at det koster en del, men ikke hvor mye. En nabo fikk veterinæren hjem når deres hund måtte avlives. Kom til å tenke på dette nå for nå må vi til veterinæren IGJEN i morgen. Denne gangen utslett som sprer seg. Jeg har klippet ned pelsen for å få luft til det og har vasket med medisinsk grønnsåpe. Har vært så mye med hunden de siste årene og noen ting blir han som sagt aldri frisk av. Ser jo også at han har vondt i ene hofta og bruker tid på å reise seg når han blir ropt på. Dersom det skjer noe, feks. noen kommer på porten ute, så fyker han opp. Anonymous poster hash: 40a79...5d5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Veterinær hjem. Uten tvil. Vår veterinær yter også denne servicen for sine kunder. Synes det er flott. Fint å få dø rolig i sin egen seng i trygge omgivelser omringet av de han er glad i. Kommer til å benytte meg av det selv om det ikke er akutt. Min hund er også veldig redd veterinæren. Anonymous poster hash: a9b5f...e7b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 I din situasjon ville jeg definitivt fått veterininær hjem, så hunden slipper å være så redd når det skal skje. Selv har jeg de gangene det har vært aktuelt reist til veterinæren med hunden, men jeg har aldri hatt hunder som har vært redd veterinær.Mine har stort sett syntes det har vært spennende med alle luktene, og veterinærbesøk har pleid å være positive opplevelser, da blir det noe helt annet. Anonymous poster hash: 9d70b...80d
inchi Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Dersom hunden er redd, så ville jeg absolutt prøvd å få veterinæren hjem. Det er grusomt å måtte avlive hunden sin, og en livredd hund er ikke det jeg hadde ønsket å ha som siste minne av hunden. Hadde betalt ganske mye ekstra for å få en verdig avslutning på hundens liv. Håper dere får beholde hunden deres en stund til!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 I denne situasjonen ville jeg kostet på det det koster å få veterinæren hjem . Den forrige hunden vår trivdes hos veterinæren, men hun skjønte hva som skulle skje da vi dro dit for aller siste gang. Da hun hadde fått den første sprøyta, så tok hun avskjed med meg, før hun la seg i fanget mitt og sovnet trygt og rolig inn. Hun vi har nå, liker også veterinæren, og hvis hun fremdeles gjør det den dagen hennes tid er ute, så blir prosedyren lignende. Hvis ikke, så betaler jeg det det koster å få veterinæren hjem. Hundene mine skal ikke være redde i dødsøyeblikket. Anonymous poster hash: db377...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå