Gå til innhold

kan jeg kreve pengene tilbake nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke fikk jeg kopiert en husnøkkel å det viste seg når jeg kom hjem at den ikke passer likevel.

I dag var jeg tilbake å klaget å fikk beskjed om dette skulle de ordne opp i.

Når jeg kom hjem prøvde jeg nøkkelen å heller ikke denne gangen passer nøkkelen.

Kan jeg kreve pengene tilbake nå?

Det frister ikke så veldig å gi de flere sjanser nå,tenker å heller få kopiert nøkkelen ett annet sted.

Anonymous poster hash: bde90...48b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. De har fått to forsøk og det er mer en nok. Finnes det et annet alternativ hadde jeg tatt det. Kopiering av nøkler er liksom ikke noe man tuller med heller.

Skrevet

Det ligger en Jernia butikk rett i nærheten å de kopierer visst nøkler så frister å heller bare gå å få gjort det der.

For når den andre butikken har fått to forsøk å ingen av gangene klarer de å få ordnet en nøkkel som passer,så begynner jeg å bli lei.

Skrevet

Det ligger en Jernia butikk rett i nærheten å de kopierer visst nøkler så frister å heller bare gå å få gjort det der.

For når den andre butikken har fått to forsøk å ingen av gangene klarer de å få ordnet en nøkkel som passer,så begynner jeg å bli lei.

Be om å få pengene og originalnøkkelen tilbake.

Jernia er en seriøs aktør, hadde heller satset på dem ;)

Er det dyry å kopiere nøkler fortiden? Skulle hatt et par nye husnøkler, men vurderer å skifte hele låsen...

Skrevet

Der jeg kopierte nøkkelen nå kostet det bare 98 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...