Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Vi reiser på ferie til Nice i morgen med våre to barn og jeg nå innrømme at jeg er litt engstelig. Særlig for flyplassen og steder med store folkemengder, Stranda, restauranter osv. Skal være der i en uke. Er redd at det kommer til å sette begrensninger på det å nyte ferien. Selv om jeg jo vet at sjansen for terror er mikroskopisk. Sånn er det bare... Anonymous poster hash: bf048...b83
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 For å være helt ærlig med deg har du ingen grunn til å være mer engstelig der enn andr steder. Som i Oslo eller London eller en hvilken som helst annen by. Mannen var en gærning, som Breivik. Nå er han dø. Gjentakelsesfaren er svært lav. Anonymous poster hash: 0bfed...e82
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Huff trist at du engster deg. Jeg er enig med hun over her, gjentakelsesfaren er faktisk lav, å ting kan skje her hjemme også det vet vi aldri. Ønsker dere en fin ferie å nyt sol og varme :-) Anonymous poster hash: 90ceb...019
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 jeg kom akkurat hjem derfra og skjønner deg godt. ta dagsturer til nabobyene, det syns jeg var hyggelig. Det er jo så korte avstander Anonymous poster hash: fad03...7ac
februarprins2013 Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 tror det er ganske trygt der nå, sjelden det skjer slike ting så tett på hverandre
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #6 Skrevet 21. juli 2016 For å være helt ærlig med deg har du ingen grunn til å være mer engstelig der enn andr steder. Som i Oslo eller London eller en hvilken som helst annen by. Mannen var en gærning, som Breivik. Nå er han dø. Gjentakelsesfaren er svært lav. Anonymous poster hash: 0bfed...e82 Det er vel ikke helt sant da. Er ikke 15 stykker arrestert nå, som var med på planleggingen av dette? Bl.a var familien hans, som sto på tv og ikke skjønte noenting, egentlig med på dette? Så han var ikke en gal og ensom terrorist som jobbet alene, det viste seg at han var del av et stort nettverk Men uansett, Nice er vel et av de tryggeste stedene akkurat nå, neste gang smeller det et annet sted. Anonymous poster hash: ce771...d83
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2016 #7 Skrevet 21. juli 2016 Frankrike er vel ikke spesielt trygt med tanke på alle fremmedkrigerne de får, blant annet på grunn av dårlig integrering og høy arbeidsledighet blant denne utsatte gruppen mennesker. Hadde ikke reist til verken Frankrike eller Belgia. Ei heller Tyrkia... Anonymous poster hash: 2c73a...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå