Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Var på tre timers behandling i stad. Hva slags er uvesentlig. Rett etter at jeg reiste har vedkommende jeg var hos lagt ut på Facebook om vanlige grusomme sminketabber som hun ser syyykt mye av som hun skriver. Dette var postet type 5min etter at jeg reiste derfra. Jeg bruker ikke mye sminke men mulig det ser jævlig ut ute i dagslys da kontra hjemme på badet. Vil jo tro hun hentet inspirasjon fra noen ettersom hun la ut dette innlegget, redd det er meg 😞. Anonymous poster hash: 19dba...785
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Hvis du ikke bruker mye sminke så var det vel neppe deg? Og du ser vel fort om de konkrete tingene er sminke du bruker daglig? Anonymous poster hash: d01ec...e0e
SuperFries Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Bør du ta det i det hele tatt? Hun nevnte vel ikke deg med et ord?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Nei hun nevnte ikke meg men mulig jeg bare er litt usikker på meg selv. Jeg bruker maskara, foundation og har prøvd bittelitt counturing (skrives det slik) i kinnene. Hi Anonymous poster hash: 19dba...785
soleia Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Kva slags tabbar er det ho beskriv då? det treng jo ikkje handle om deg i det heile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå