Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Er ikke det litt spesielt da? De har vært fra hverandre i et år og ferierer sammen. på hytte. Og her hjemme sitter jeg.. Anonymous poster hash: 0d9c6...790
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Det er jo bra de klarer å feriere sammen for barns skyld, men skjønner deg veldig godt! Kunne ikke du være med? Anonymous poster hash: 0fa84...851
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Hva er så galt med det? Bruddet er jo fortsatt ganske ferskt og barna trenger mer tid til å fordøye det hele. Kjempebra at foreldrene gjør sitt for at barna skal ha det best mulig Anonymous poster hash: b8f5b...c54
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Det er jo bra de klarer å feriere sammen for barns skyld, men skjønner deg veldig godt! Kunne ikke du være med? Anonymous poster hash: 0fa84...851 Jeg ble ikke spurt om å være med gitt.. Anonymous poster hash: 0d9c6...790
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Jeg ble ikke spurt om å være med gitt.. Anonymous poster hash: 0d9c6...790 Hm... Hadde blitt litt irritert, kjenner jeg..:/ Hjelper ikke akkurat at bruddet er ferskt heller. Anonymous poster hash: 0fa84...851
TinaK 1990 Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Synes det er flott for barna. Når barn er involvert, noe du visste på forhånd, synes jeg det er bra.
Marriet Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Jeg må bare si at jeg personlig hadde synes det hadde vært ekstremt ubehagelig! Ingen tvil om at det er flott for barna - og at det er det aller viktigste, men som ny kjæreste hadde jeg ikke hatt det godt med det. I så måte er det nesten en trøst når det er snakk om bråkete brudd for nye kjærester. Da har man en felles front. Men det er heller ikke rett ovenfor barna. Synd du ikke kunne være med. Skjønner at du har det kjipt, men han er jo absolutt et godt pappamateriale da
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Hm... Hadde blitt litt irritert, kjenner jeg..:/ Hjelper ikke akkurat at bruddet er ferskt heller. Anonymous poster hash: 0fa84...851 Hvorfor skulle du blitt invitert? Du har jo nettopp blitt sammen med far og er jo forhåpentligvis ikke blitt introdusert for barna en gang! Anonymous poster hash: b8f5b...c54
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Er ikke det litt spesielt da? De har vært fra hverandre i et år og ferierer sammen. på hytte. Og her hjemme sitter jeg.. Anonymous poster hash: 0d9c6...790 Det bare viser at han er en fin mann som bryr seg om barna sine. Hadde vært veldig rart å tatt med deg når det er såppass ferkt brudd. Dette er et tegn på en bra mann. Barna alltid først! Anonymous poster hash: 4ebc5...6d4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har blitt introdusert for barna, jo.. sa jeg ikke at det var et år siden det ble slutt med eksen? Hvor lenge må man vente med å møte barna mener du? Anonymous poster hash: 0d9c6...790
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har blitt introdusert for barna, jo.. sa jeg ikke at det var et år siden det ble slutt med eksen? Hvor lenge må man vente med å møte barna mener du? Anonymous poster hash: 0d9c6...790 Flyttet han rett inn til deg da eller? Minst ett år skal det ta før barna introduseres for ny kjæreste. Ikke ett år etter foreldrenes brudd, men ett år etter far/mor fikk seg ny kjæreste. Om far flytta rett inn til knulledukka si burde det iallefall ventes lengre siden bruddet da mest sannsynlig er mer dramatisk Anonymous poster hash: b8f5b...c54
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Flyttet han rett inn til deg da eller? Minst ett år skal det ta før barna introduseres for ny kjæreste. Ikke ett år etter foreldrenes brudd, men ett år etter far/mor fikk seg ny kjæreste. Om far flytta rett inn til knulledukka si burde det iallefall ventes lengre siden bruddet da mest sannsynlig er mer dramatisk Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Oiii.. Du hørtes jo ikke bitter ut i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 46f40...30b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 Flyttet han rett inn til deg da eller? Minst ett år skal det ta før barna introduseres for ny kjæreste. Ikke ett år etter foreldrenes brudd, men ett år etter far/mor fikk seg ny kjæreste. Om far flytta rett inn til knulledukka si burde det iallefall ventes lengre siden bruddet da mest sannsynlig er mer dramatisk Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Hva er det for et jækla svar? Trenger vel ikke dra inn "knulledukke" selv om hi kanskje traff barna etter et seks mnd langt forhold feks. Skjerpings. Anonymous poster hash: 4a5bc...c3e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Oiii.. Du hørtes jo ikke bitter ut i det hele tatt.. Anonymous poster hash: 46f40...30b Hvorfor det? Det er sånne svar som dukker opp her hver gang kvinner finner seg mann etter brudd. Hvorfor skal mannfolk få lov til å hoppe fra den ene kvinnen til den andre uten at noen bryr seg men hvis mor gjør det er hun en hore som bedriver omsorgssvikt? Anonymous poster hash: b8f5b...c54
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 Jeg kunne forøvrig også funnet på å feriere med eksen. Det hadde virkelig ikke vært noen romantiske følelser til stede! De første årene jeg hadde kjæreste så feiret jeg likevel jul med eksen. Og kjæresten var ikke bedt. Anonymous poster hash: 4a5bc...c3e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 Flyttet han rett inn til deg da eller? Minst ett år skal det ta før barna introduseres for ny kjæreste. Ikke ett år etter foreldrenes brudd, men ett år etter far/mor fikk seg ny kjæreste. Om far flytta rett inn til knulledukka si burde det iallefall ventes lengre siden bruddet da mest sannsynlig er mer dramatisk Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Knulledukke? Er du en fjortis som prøver seg på hersketeknikker du ikke kan? Anonymous poster hash: 1c0f2...993
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #17 Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor det? Det er sånne svar som dukker opp her hver gang kvinner finner seg mann etter brudd. Hvorfor skal mannfolk få lov til å hoppe fra den ene kvinnen til den andre uten at noen bryr seg men hvis mor gjør det er hun en hore som bedriver omsorgssvikt? Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Fordi ingenting her tyder på at hi sin kjæreste hopper fra dame til dame. Og årsaken din er jo helt bak mål, da du nå også angrep damen og ikke mannen. Anonymous poster hash: 4a5bc...c3e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor det? Det er sånne svar som dukker opp her hver gang kvinner finner seg mann etter brudd. Hvorfor skal mannfolk få lov til å hoppe fra den ene kvinnen til den andre uten at noen bryr seg men hvis mor gjør det er hun en hore som bedriver omsorgssvikt? Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Her dikter du vilt... Du blander tydeligvis HI sin historie med noe egenopplevd. Anonymous poster hash: 1c0f2...993
Marriet Skrevet 18. juli 2016 #19 Skrevet 18. juli 2016 Flyttet han rett inn til deg da eller? Minst ett år skal det ta før barna introduseres for ny kjæreste. Ikke ett år etter foreldrenes brudd, men ett år etter far/mor fikk seg ny kjæreste. Om far flytta rett inn til knulledukka si burde det iallefall ventes lengre siden bruddet da mest sannsynlig er mer dramatisk Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Minst ett år? Hva slags regel er det? Jeg er enig i at man ikke trenger å treffe barna med en gang og hvert fall ikke dersom forholdet er et av mange, eller usikkert, men her er det jo mange ting som spiller inn?Jeg møtte min samboer sine barn etter et halvt år. Han møtte mitt barn omtrent med en gang (mitt barn var 4 mnd) et halvt år etter det igjen flyttet vi sammen. Virker ikke som om noen har tatt skade av det. Alle har vi fine relasjoner til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #20 Skrevet 18. juli 2016 Fordi ingenting her tyder på at hi sin kjæreste hopper fra dame til dame. Og årsaken din er jo helt bak mål, da du nå også angrep damen og ikke mannen. Anonymous poster hash: 4a5bc...c3e Måten HI skriver og syter på er jo så idiotisk at jeg er rimelig sikker på at dette er en trolletråd nettopp på grunn av at hun har sett det samme som meg her inne og tenkte hun kunne sitte å le litt mens hun så at dere beit på og angrep henne. Men så var det den naive og egoistiske sorten som ikke tenker på barnas beste som var innlogget i dag og da gikk det skeis gitt. Og virkelig.. 6 måneder er ikke lang nok tid å være sammen på før hun blir introdusert for barna Anonymous poster hash: b8f5b...c54
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #21 Skrevet 18. juli 2016 Barnefar og jeg gikk fra hverandre for snart to år siden. Vi har hatt ferier sammen med barna. Jeg gikk inn i ett nytt forhold for 3 mnd siden, barna har ikke møtt han. Men, jeg drar nå ikke sammen barnefar på ferie. Så skønner hi godt. Anonymous poster hash: e31b5...887
Gjest Antarctica Skrevet 18. juli 2016 #22 Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor det? Det er sånne svar som dukker opp her hver gang kvinner finner seg mann etter brudd. Hvorfor skal mannfolk få lov til å hoppe fra den ene kvinnen til den andre uten at noen bryr seg men hvis mor gjør det er hun en hore som bedriver omsorgssvikt? Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Du fører et språk og flagger noen holdninger som gjør det vanskelig å ta deg på alvor. Jeg syns ærlig talt du forpester tråden med noen private issues, som ellers er en total avsporing fra trådens tema.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #23 Skrevet 18. juli 2016 Jeg har blitt introdusert for barna, jo.. sa jeg ikke at det var et år siden det ble slutt med eksen? Hvor lenge må man vente med å møte barna mener du? Anonymous poster hash: 0d9c6...790 Det er vanlig å gi barna et år til å sørge over at foreldrene er skilt og venne seg til å være skilsmissebarn før de blir nødt til å forholde seg til nye kjærester som skal ta mammas/pappas plass Så om det bare er et år siden de gikk fra hverandre synes jeg det har gått fort i svingene ja. Godt foreldrene er gode venner og kan sette barna først i ferien da Anonymous poster hash: 0aa66...d69
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #24 Skrevet 18. juli 2016 Måten HI skriver og syter på er jo så idiotisk at jeg er rimelig sikker på at dette er en trolletråd nettopp på grunn av at hun har sett det samme som meg her inne og tenkte hun kunne sitte å le litt mens hun så at dere beit på og angrep henne. Men så var det den naive og egoistiske sorten som ikke tenker på barnas beste som var innlogget i dag og da gikk det skeis gitt. Og virkelig.. 6 måneder er ikke lang nok tid å være sammen på før hun blir introdusert for barna Anonymous poster hash: b8f5b...c54 Du driter deg ut nå. Det er jo ikke den egoistiske sorten som har svart, alle her mener jo at det et supert for barna at mor og far ferierer sammen. Anonymous poster hash: 4a5bc...c3e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #25 Skrevet 18. juli 2016 Du fører et språk og flagger noen holdninger som gjør det vanskelig å ta deg på alvor. Jeg syns ærlig talt du forpester tråden med noen private issues, som ellers er en total avsporing fra trådens tema. Og hvilke private issues skulle det være mener du? Siden du kjenner meg så godt? Anonymous poster hash: b8f5b...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå