Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Noen som vet om en foundation/pudder evt tips til hva man kan bruke slik at alt under dekkes?? Har fått så forb*** mange flekker i fjeset etter forrige graviditet. Folk påpeker det hele tiden, og den gode gamle bb-creamen jeg bruker gir meg jo ingen hjelp 😳 Tar gjerne imot tips til merke og fargetone sånn at jeg kan bestille på nett: -har lys hud, blir brun men ikke knallbrun (det tar tid) -har en del fregner og disse flekkene i fjeset -kommunefarget hår (bleka da) og blå øyer Anonymous poster hash: 88331...4e3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Noen som vet om en foundation/pudder evt tips til hva man kan bruke slik at alt under dekkes?? Har fått så forb*** mange flekker i fjeset etter forrige graviditet. Folk påpeker det hele tiden, og den gode gamle bb-creamen jeg bruker gir meg jo ingen hjelp 😳 Tar gjerne imot tips til merke og fargetone sånn at jeg kan bestille på nett: -har lys hud, blir brun men ikke knallbrun (det tar tid) -har en del fregner og disse flekkene i fjeset -kommunefarget hår (bleka da) og blå øyer Anonymous poster hash: 88331...4e3 Det er umulig å si noe om fargetone uten å ha sett deg. Folk har forskjellige undertoner, forskjellige nyanser osv. Hadde jeg vært deg så hadde jeg dratt innom en sminkebutikk for å få hjelp. Anonymous poster hash: e5928...bab
tante grusom master of law Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Bare minerals er dekkende. Men nyanse må du nesten prøve deg frem til. Jeg er lys og bruker fairly light.
Macillah Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Vis du har tilgang på feks en kicks butikk så kan de sminke deg og hjelpe deg med disse tingene du lurer på. Vil tro andre slike butikker også gjør sånn.
pastill Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Har hørt at zoo har fantastiske produkter mot pigmentflekker.skal teste de selv, sliter med det samme. Husk sunblock så de ikke blir sterkere. Jeg har ikke funnet noe foundation som dekker det helt:( men har hørt at en fra cliniqe er for dette:) Lykke til. Kjerringråd skal vist være c-vitamin for å bleke.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Bare minerals er dekkende. Men nyanse må du nesten prøve deg frem til. Jeg er lys og bruker fairly light. Jeg synes ikke Bare Minerals er dekkende Anonymous poster hash: babba...530
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #7 Skrevet 18. juli 2016 Har hørt at zoo har fantastiske produkter mot pigmentflekker.skal teste de selv, sliter med det samme. Husk sunblock så de ikke blir sterkere. Jeg har ikke funnet noe foundation som dekker det helt:( men har hørt at en fra cliniqe er for dette:) Lykke til. Kjerringråd skal vist være c-vitamin for å bleke. Ikke?? :-/ huff håper det finnes en løsning!! Skal sjekke de ut, takk:) Anonymous poster hash: 88331...4e3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Haff, får ta en tur på sminkebutikk da de selger meg kanskje det dyreste de har, var derfor jeg tenkte var greit å få noen råd fra andre om først Anonymous poster hash: 88331...4e3
kristin200 Skrevet 24. juli 2016 #9 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har en CC Cream fra Chanel som jeg er veldig fornøyd med. Litt dyr, men verdt pengene :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #10 Skrevet 24. juli 2016 Anbefaler fluid finish fra Sensai. De har også til lys hud. Ellers er Carita både god og dekkende. Anonymous poster hash: b76d6...910
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #11 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har brukt Bare Minerals sitt pudder i mange år, men så prøvde jeg Mary Kay sin foundation for en stund siden og bytta på dagen (Jeg er ikke forhandler!) Den dekker helt fantastisk, og varer hele dagen. Bruker primeren under med faktor 15, da sitter den enda bedre Anonymous poster hash: 27498...b77
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #12 Skrevet 24. juli 2016 Google chloasma, er det det du har? Eller Melasma, som jeg fikk rett etter fødsel. Hvis det er det siste, bestill deg time til fastlege og få henvisning til hudavdeling. Da får du sterk blekekrem. Anonymous poster hash: f586f...692
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #13 Skrevet 24. juli 2016 Google chloasma, er det det du har? Eller Melasma, som jeg fikk rett etter fødsel. Hvis det er det siste, bestill deg time til fastlege og få henvisning til hudavdeling. Da får du sterk blekekrem. Anonymous poster hash: f586f...692 Og ALLTID bruk 50 i solfaktor, hele året! Anonymous poster hash: f586f...692
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #14 Skrevet 24. juli 2016 Estee Lauder double wear.... De har også en light versjon om du syns den orginale er for dekkende. Og en presset pudder versjon. Alle tre ser nydelige ut på og du kan bygge opp ekstra dekkevne der du trenger det. Ellers har smashbox noen som er rå på å dekke😊 Anonymous poster hash: 76a35...182
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #15 Skrevet 24. juli 2016 Selv om produktene ofte er dyre så har du dem lenge og du får virkelig hva du betaler for. Iallefall med Estee Lauder. Jeg bruker nesten bare produkter derfra nå. Anonymous poster hash: 76a35...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå