Gå til innhold

bleieslutt og bæsj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 3 år som går uten bleie nå, har gått uten ei lita uke. Går veldig bra, lite tisseuhell, sitter uten i bil og går uten bleie der vi ferdes.

Men bæsj derimot er ikke like enkelt. Dette var jeg forberedt på. Han bæsjer hver dag og da i trusa.

Har noen av dere hatt belønningsskjema for kun det å bæsje på do? Vurderer dette nå, han er fullstendig klar over når han bæsjer. ....

Anonymous poster hash: 41b53...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?:-)

Anonymous poster hash: 41b53...335

Skrevet

Dette lurer vi også på! Akkurat samme her! Tips tas i mot med takk!

Anonymous poster hash: ef6c5...112

Skrevet

Mulig vi var heldig her, men hos oss måtte hun på do ca samme tidspunktet hver dag. Så da gikk vi på do, hadde med bok og leker. Og hun satt der til hun var ferdig. Ikke uten protester, men det gikk seg til i løpet av kort tid.

Anonymous poster hash: b2d81...73e

Skrevet

"Hvis du skal bæsje i trusa, så må du ha på bleie. Bæsj skal enten i bleie eller i do. Store jenter/gutter bæsjer ikke i trusa". De aller fleste små barn jeg vet om har heller valgt do enn trusa etter en slik prat.

Anonymous poster hash: 95f4a...811

Skrevet

Min fikk på bleie for å bæsje i den en stund etter "bleieslutt". Også øvde vi på do innimellom. Han trengte bare litt trening, det var for han stor forskjell på å stå og bæsje og å sitte å trykke. Men brukte også belønning her. Liste hvor vi satte klistremerker, en gave etter 1 gang, en etter 3 og en etter 7 også heiv vi skjema og bleiene etter det. :)

En høy krakk under føttene kan også hjelpe, sånn at ikke beina dingler.

Anonymous poster hash: 60f72...562
Skrevet

Min jente ville absolutt ikke bæsje på do når hun sluttet med bleie. Sluttet med bleie når hun var 2,5 år, men måtte få på bleie for å bæsje til hun var litt over 3 år. Da hadde jeg prøvd alle metoder. Sitte på badet med henne i timesvis når hun måtte bæsje, klistremerker, doring, potte osv. Det som funket til slutt var å lokke med at hun fikk et lite godteri hvis hun bæsja i doet. Funket som fjell. Gav henne en liten smågodt/drops etc hver gang hun bæsjet i ca. en uke, så var rutinen innarbeidet og vi kuttet belønningen :) dårlig pedagogikk, men det funket :)

Anonymous poster hash: 12b91...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...