Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Og sliter nå veldig med nedpress, kynnere, stikkinger og symfysesmerter. Har kjent kynnere og hatt bekkenplager lenge, men de siste 2-3 dagene så har det eskalert veldig.. Har 4 uker igjen til termin. Klarer nesten ikke å gå. De 2 første svangerskapene var det ikke sånn. Er redd for å gå i fødsel for tidlig. Flere med erfaringer? Anonymous poster hash: afd0d...7e1
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Jeg hadde ikke kynnere eller nedpress. Men hadde stikkinger og sykt vondt i nedre del av mage, visstnok ligamentsmerter, fra uke 12. Klarte ikke å stå eller gå hele svangerskapet (kunne gå noen meter og presse meg lenger i snegletempo med store smerter). Men med nedpress og kynnere ville jeg hørt med føden! Anonymous poster hash: 5a62e...826
Ladybugg Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Jeg hadde mye av det med nummer 3, kom så og si på termin dagen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Null stress å føde i uke 36. Barnet er kanskje litt dårligere til å spise, litt større sjans for gulsott, men ellers er de ganske ferdige. De fleste steder er disse babyene på barsel med sine mødre. Anonymous poster hash: 9d62e...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå