Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Ungene er 11, 10 og 6 år.. faren deres veksler mellom gode og dårlige perioder. I de dårlige ser han på meg som roten til alt vondt, og prøver alt han kan for å sverte meg mest mulig til de eldste ungene.. Han har lite samvær pga han ikke har råd.. og det legger han skylda på meg for.. han lyver til ungene og sier det er jeg som stikker kjepper i hjulene for ham, at jeg er barnslig og nekter å samarbeide og hjelpe til. Derfor kan han ikke ha dem sier han.. I dag gikk det over alle støvleskaft da han nok en gang avlyste samvær "pga meg". Feriesamvær denne gangen.. noe ungene hadde gledet seg til.. Han begynte nok en gang å sverte meg til eldstebarnet, noe han ikke godtok, og svarte far tilbake med at far løy og var barnslig. Da la far ut om at jeg hadde vært voldelig mot ham, hadde hatt sex med menn på bygda, hadde løyet og såret ham forferdelig. Til et barn på 11 år! Barnet ble veldig oppskaket og engstelig pga alt far skrev til ham.. Jeg som mor vet nå ikke helt hva jeg skal gjøre.. far er en god far når han er frisk.. men vanskelig å si når han er det da overgangene mellom gode og dårlige perioder er så glidende.. Jeg vil jo at de skal ha samvær, men ikke at de skal bli utsatt for en psykisk syk far heller... Føler meg helt rådvill... Anonymous poster hash: ad89e...987
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Ta kopi av det han har skrevet til ungen. Få deg time på familievernkontoret og spør de om råd. Kanskje barnevernet også kan hjelpe. Ikke bra at ungene er alene hos et slikt menneske Anonymous poster hash: 673f3...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå