Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Skjønner ingenting, for snart to år siden ble jeg voldtatt på vei hjem fra byen. Jeg ble tatt inn på voldtekstmottaket og de gjorde full undersøkelse på meg og beholdt all bevis, tok bilder osv. Jeg anmeldte saken og gikk til psykologisk behandling i god stund etter hendelsen. Politiet rotet litt med saken min og utsatte å kalle meg inn til intervju, etter en stund glemte de å intervjue meg og de "glemte" bort saken. Jeg ble kun kalt inn engang ved feil for å gi DNA men det viste seg å være en feil fordi det var ikke JEG som skulle avgi DNA prøve men den som hadde gjort det.. Så de beklaget og sendte meg hjem.. Ventet på svar og innkalling til intervju men det skjedde aldri, jeg flyttet bort og tok opp saken med politiet nylig og de sa at saken er henlagt pga manglende bevis... Jeg hadde bl.a maling på klær og kroppen og blåmerker osv, Synes det er trist og nå får jeg ikke videre hjelp og aldri funnt ut av hvem som gjorde dette.. Mobilen min ble stjålet og de skulle spore opp telefonen, det ble heller aldri gjort. Nå vurderer jeg å søke om voldsofferersattning selv om saken ble henlagt, men føler jeg ikke helt tør.. Det første politet spurte meg var når jeg anmeldte saken var om jeg hadde samboer eller kjæreste, pga de fleste som blir voldtatt anmelder voldtekssaker pga de er "utro"... Er helt sjokkert over behandlingen jeg har fått Går fremdeles til psykologisk behandling pga dette.... Anonymous poster hash: b03a3...f24
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Henlagt betyr ikke at saken er over og går i glemmeboka. Det betyr at den blir satt på vent til det eventuelt kommer inn flere beviser eller at vedkommende blir anmeldt for flere andre saker. Når stabelen med henlagt på en person er blir stor nok, blir det satt i gang en samlet rettsak på vedkommende. Det er derfor det er så viktig å anmelde når ting skjer. De slipper ikke unna selv om det blir henlagt. Anonymous poster hash: ac370...971
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Ble han som voldtok tatt? Hva mener du med maling på klærne? Så synd at så mange voldtekssaker blir henlagt 💜 Anonymous poster hash: fbb86...8b8
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Skjønner ingenting, for snart to år siden ble jeg voldtatt på vei hjem fra byen. Jeg ble tatt inn på voldtekstmottaket og de gjorde full undersøkelse på meg og beholdt all bevis, tok bilder osv. Jeg anmeldte saken og gikk til psykologisk behandling i god stund etter hendelsen. Politiet rotet litt med saken min og utsatte å kalle meg inn til intervju, etter en stund glemte de å intervjue meg og de "glemte" bort saken. Jeg ble kun kalt inn engang ved feil for å gi DNA men det viste seg å være en feil fordi det var ikke JEG som skulle avgi DNA prøve men den som hadde gjort det.. Så de beklaget og sendte meg hjem.. Ventet på svar og innkalling til intervju men det skjedde aldri, jeg flyttet bort og tok opp saken med politiet nylig og de sa at saken er henlagt pga manglende bevis... Jeg hadde bl.a maling på klær og kroppen og blåmerker osv, Synes det er trist og nå får jeg ikke videre hjelp og aldri funnt ut av hvem som gjorde dette.. Mobilen min ble stjålet og de skulle spore opp telefonen, det ble heller aldri gjort. Nå vurderer jeg å søke om voldsofferersattning selv om saken ble henlagt, men føler jeg ikke helt tør.. Det første politet spurte meg var når jeg anmeldte saken var om jeg hadde samboer eller kjæreste, pga de fleste som blir voldtatt anmelder voldtekssaker pga de er "utro"... Er helt sjokkert over behandlingen jeg har fått Går fremdeles til psykologisk behandling pga dette.... Anonymous poster hash: b03a3...f24 Helt hårreisende behandling og jeg blir så forbanna på dine vegne 😡 Du kan fortsatt søke om voldsoffererstatning selv om saken er henlagt. Min ex fikk erstatning i en henlagt sak for en del år siden. Anonymous poster hash: efc9c...3c6
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Ja,sånn er det i Norge dessverre. Politiet er alt for opptatt med å springe etter skattesnytere/hvitsnippforbrytere og hasjrøykere for å ha tid til overgrep og voldtekt Anonymous poster hash: 00bbd...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå