Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Har nå bodd sammen med kjæresten min noen måneder, og han er en utrolig snill og hyggelig fyr, men nå har jeg begynt å se en annen side av ham. Han er så kritisk til folk og klager utrolig lett! Blir inmari SUR hvis naboen spiller høy musikk, klager på folk vi kjenner. Går vi ut med folk er det alltid et eller annet som irriterer ham med andre. Jeg synes det er utrolig kjedelig og det påvirker humøret mitt. Jeg vet aldri når han er på godt eller dårlig humør... Noen som har en sånn kjæreste? :/ Hvordan kan jeg ta det opp med ham? Anonymous poster hash: d6280...4f5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Det skjedde her også. Jeg er ikke så pedagogisk av meg så jeg ba han slutte å syte som ei kjerring. (Men ser i ettertid at jeg burde sagt noe annet, kjerringer er ikke det verste man kan være). Han fortsatte en stund, men siden han skjønte at jeg da så på han som sytete og puslete, noe som er veldig turn-off bestemte han seg for å bli voksen og skjerpe seg. Anonymous poster hash: 69bb1...f30
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Det kan være en side ved at han er introvert. Kanskje du er ekstrovert? I såfall utfyller dere hverandre om dere respekterer hverandre. Gå ut med folk og vær på bråkete steder uten han, med vennene dine La han få egentid og space. Flytt etterhvert til et sted der dere ikke har bråkt naboer. Mannen min var litt som din, vi bor nå i en enebolig, og han er bare av og til med på sosialisering. Jeg sosialiserer mye mer enn han gjør, og han er blid og glad stort sett hele tida nå. Så om du vil få det til å funke med han må dere snakke sammen og finne ut hva dere kan kompromisse på, og hva der bør gjøre hver for dere. Evt. slå opp om du ikke er villig til det. Å kjefte på han eller lage dårlig stemning vil Iallefall bare virke mot sin hensikt Anonymous poster hash: 923ee...fea
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Han ber om unnskyldning etterpå jeg vet han er ganske stressa for tiden med jobb og økonomien, men er ikke nødvendig å ta det ut på andre.. Anonymous poster hash: d6280...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå