Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Å dra på ferie med ungene og la mannen bli hjemme? Vi har ikke bil, så da mener han vi bare må bli hjemme.. Jeg har kommet med forslag til tur på 5 dager der vi reiser med buss, tog og båt. En detaljert plan faktisk. Men det gidder han ikke!! 😡 Så nå vurderer jeg å ta med ungene og reise alene, så får han sitte hjemme og surmule!! Anonymous poster hash: 9717b...5de
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Bare å reise!! Anonymous poster hash: 05578...a49
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Bare å reise!! Anonymous poster hash: 05578...a49 Jeg sa det til ham. Sa at fint, da sparer vi jo penger! Og at det er jo dumt han ikke gidder, men ungene fortjener en ferie. Ble pottsur! Anonymous poster hash: 9717b...5de
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Reis og kos dere!! 😀😀 Ikke la han ødelegge ferien for alle.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #6 Skrevet 18. juli 2016 Så fint jeg får støtte. Da minker den dårlige samvittigheten. Anonymous poster hash: 9717b...5de
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #8 Skrevet 18. juli 2016 Vi er med båt i Danmark og har hatt grunnstøting (meget uheldig, var ikke på kartet). Båten måtte ut av vannet for å fikse skaden. Jeg leide bil og tok ungene 2 dager på Legoland. Helt grumsomt dyrt med hotel og leiebil midt i fellesferie, men skit au. Mannen her støttet det hele da, men jeg hadde reist uansett. Han crasher båten for mangfoldige titusen kroner, da kan jeg punge ut titusen til slik at ungene får NOE ut av Danmarksturen. Anonymous poster hash: a5bea...e1a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #9 Skrevet 18. juli 2016 Å dra på ferie med ungene og la mannen bli hjemme? Vi har ikke bil, så da mener han vi bare må bli hjemme.. Jeg har kommet med forslag til tur på 5 dager der vi reiser med buss, tog og båt. En detaljert plan faktisk. Men det gidder han ikke!! 😡 Så nå vurderer jeg å ta med ungene og reise alene, så får han sitte hjemme og surmule!! Anonymous poster hash: 9717b...5de Bare dra ! Uten dårlig samvittighet!😃 det er stygt gjort av HAN ! Anonymous poster hash: 4a201...0c1
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #10 Skrevet 18. juli 2016 Stygt gjort av han å ikke strekke seg litt for at barna skal få ferie! Han får komme med et annet forslag (kanskje båttur/cruise, med kortest vei i buss el.l. dit?), eller så drar dere alene. Barna må få oppleve litt, og de må få ha noe å fortelle andre. Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #11 Skrevet 18. juli 2016 Så fint jeg får støtte. Da minker den dårlige samvittigheten. Anonymous poster hash: 9717b...5de Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet? Er jo han som bør ha det! Med mindre han har et kjempeopplegg hjemme, med badeland, skogsturer, fisketurer, klatrepark, fornøyelsespark, strandturer og masse annet moro og aktiviteter hele familien sammen. Det BØR i så fall være bra! Og med mindre barna er en på 1 mnd og en på 1 år.. Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #12 Skrevet 18. juli 2016 Stygt gjort av han å ikke strekke seg litt for at barna skal få ferie! Han får komme med et annet forslag (kanskje båttur/cruise, med kortest vei i buss el.l. dit?), eller så drar dere alene. Barna må få oppleve litt, og de må få ha noe å fortelle andre. Anonymous poster hash: 426e7...a2b Evt. noe restplasser til varmere strøk? Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #13 Skrevet 18. juli 2016 Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet? Er jo han som bør ha det! Med mindre han har et kjempeopplegg hjemme, med badeland, skogsturer, fisketurer, klatrepark, fornøyelsespark, strandturer og masse annet moro og aktiviteter hele familien sammen. Det BØR i så fall være bra! Og med mindre barna er en på 1 mnd og en på 1 år.. Anonymous poster hash: 426e7...a2b Opplegget hjemme er å sitte inne og sture! Vi har ikke bil, vi trenger ikke (har jobber og butikker i gå og sykkelavstand!), og mistenker at det er det det hele handler om. Det er jeg som står for hovedinntekten i huset, og jeg kjøper ikke bil så han har noe å leke med! Barna er i barneskolealder! Anonymous poster hash: 9717b...5de
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #14 Skrevet 18. juli 2016 Evt. noe restplasser til varmere strøk? Anonymous poster hash: 426e7...a2b Vet ikke om jeg tør... Er så mye som skjer. Har uansett sett etter på nettet da. Finner ikke inne overkommelig prisklasse. Dessuten er det bare jeg som har pass. Tr vel lang tid å få nå? Eller? Hadde vært deilig da! Anonymous poster hash: 9717b...5de
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #15 Skrevet 18. juli 2016 Stygt gjort av han å ikke strekke seg litt for at barna skal få ferie! Han får komme med et annet forslag (kanskje båttur/cruise, med kortest vei i buss el.l. dit?), eller så drar dere alene. Barna må få oppleve litt, og de må få ha noe å fortelle andre. Anonymous poster hash: 426e7...a2b Jeg gir ham en sjanse til å finne på et bedre forslag, ellers drar jeg og ungene:) Jeg klarer fint å reise med barna. De oppfører seg eksemplarisk på tur med bare meg (når han er med er han stressa, og ser tydelig at det påvirker ungene. De blir stressa også!) Anonymous poster hash: 9717b...5de
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #16 Skrevet 18. juli 2016 Vet ikke om jeg tør... Er så mye som skjer. Har uansett sett etter på nettet da. Finner ikke inne overkommelig prisklasse. Dessuten er det bare jeg som har pass. Tr vel lang tid å få nå? Eller? Hadde vært deilig da! Anonymous poster hash: 9717b...5de Ser den. Jeg ville vært selektiv på hvor jeg dro, men unngått storbyer og valgt Italia, Kroatia eller en gresk øy. Men aner ikke hvor lett det er å få nå, nei. Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #17 Skrevet 18. juli 2016 Opplegget hjemme er å sitte inne og sture! Vi har ikke bil, vi trenger ikke (har jobber og butikker i gå og sykkelavstand!), og mistenker at det er det det hele handler om. Det er jeg som står for hovedinntekten i huset, og jeg kjøper ikke bil så han har noe å leke med! Barna er i barneskolealder! Anonymous poster hash: 9717b...5de Så trist. Og litt umodent? Man må vel sette familien først? Hvis det stikker så dypt det med bil må han vel gjøre noe med egen inntekt. Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #18 Skrevet 18. juli 2016 Jeg gir ham en sjanse til å finne på et bedre forslag, ellers drar jeg og ungene:) Jeg klarer fint å reise med barna. De oppfører seg eksemplarisk på tur med bare meg (når han er med er han stressa, og ser tydelig at det påvirker ungene. De blir stressa også!) Anonymous poster hash: 9717b...5de Håper i alle fall at du og barna får en fin ferie uansett hva dere ender opp med. Flott at du står på for å få til noe! Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #19 Skrevet 18. juli 2016 Hvor bor du? Hva med tur til dyreparken eller kongeparken? Anonymous poster hash: 11ccd...5b1
Mostly Harmless Skrevet 18. juli 2016 #20 Skrevet 18. juli 2016 Opplegget hjemme er å sitte inne og sture! Vi har ikke bil, vi trenger ikke (har jobber og butikker i gå og sykkelavstand!), og mistenker at det er det det hele handler om. Det er jeg som står for hovedinntekten i huset, og jeg kjøper ikke bil så han har noe å leke med! Barna er i barneskolealder! Anonymous poster hash: 9717b...5de Da drar du på tur med barna og beviser at dere ikke trenger bil for å feriere heller. Så får dere ta en prat etter ferien om hvorfor han valgte å melde seg ut av familien i sommer. Dersom det er fordi han synes det er for slitsomt å dra på ferie uten bil, kan dere vurdere å leie bil neste år. Hvis han ble hjemme for å "straffe" deg for at dere ikke eier bil, blir det verre. Da trengs en skikkelig alvorsprat.
the amazing spidermamma Skrevet 18. juli 2016 #21 Skrevet 18. juli 2016 Reis! Vi har ikke bil, men vi har allerede vært i Italia, på Vestlandet og besøkt slektninger på en annen kant av landet. Og enda skal vi reise mer. Hvis man planlegger litt, klarer man seg fint uten bil. La surpompen bli hjemme.
Superdolly Skrevet 18. juli 2016 #22 Skrevet 18. juli 2016 Jeg synes det er stygt gjort av HAM, ikke av deg. Han straffer deg fordi du ikke vil kjøpe bil til ham, men ser ikke at han straffer ungene mest. bare dra, kos dere på ferie og la ham sitte og surne hjemme.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #23 Skrevet 18. juli 2016 Han får en ferie for seg selv uten deg og barna. Er vel det han ville så han blir sikkert bare glad for at dere reiser dessverre. Anonymous poster hash: ea8f0...357
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #24 Skrevet 18. juli 2016 Han får en ferie for seg selv uten deg og barna. Er vel det han ville så han blir sikkert bare glad for at dere reiser dessverre. Anonymous poster hash: ea8f0...357 Var akkurat det jeg tenkte. Ei uke for seg selv for å gjøre akkurat hva han vil uten mas og kjas fra både unger og kone. Anonymous poster hash: 70981...f60
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #25 Skrevet 18. juli 2016 Var akkurat det jeg tenkte. Ei uke for seg selv for å gjøre akkurat hva han vil uten mas og kjas fra både unger og kone. Anonymous poster hash: 70981...f60 Så triste tanker.. Er så takknemlig for at min mann så sterkt ønsker å tilbringe tid med meg og barnet vårt. Han jobber i hele sommer (veldig lite barn), men jeg drar ikke bort alene med henne, fordi han da ikke får se henne en hel uke eller mer. Anonymous poster hash: 426e7...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå