Gå til innhold

Ferien ble annerledes..


Mavat

Anbefalte innlegg

Jeg er 13+4 uker påvei idag. Jeg går nå inn i min 3/4 ferieuke idag.. Og ferien så langt har ikke vært så innholdsrik. Jeg har stort sett ligget på sofaen, og har null energi, jeg blir sliten av å gå på do..Har ei jente på 3 som jeg ønsket å finne på masse gøy med i sommer, men det får jeg ikke gjort.. Er det andre som har det som meg? Heldigvis er mormor på besøk💗

Endret av Mavat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, høres ikke godt ut nei😱 Men håper formen blir bedre snart for deg👍 Her har trøttheten avtatt veldig, og formen er god! Gruet meg litt siden jeg i forrige svangerskap spøy daglig i 12 uker.. Men det varierer tydeligvis👍 Håper du får god hjelp, og at formen bedrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også hatt en kjip sommer med mye tid på sofaen! Jeg har fått sykemelding for ferien for jeg hadde ikke klart å gå på jobb og jeg ville ikke brukt en ferie på denne måten om jeg ikke måtte. Er i uke 12 nå og håper så inderlig på at jeg blir bedre snart! Er så lei av å være kvalm og trøtt og slapp. Vil ha energi til å være med barnet mitt son har så lyst til å leke med meg men jeg orker ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+1 nå og var sengeliggende alle 3 ukene jeg hadde ferie pga oppkast og kvalme. Jeg var så dårlig at jeg ikke klarte å komme meg til legen så får dessverre ikke ukene igjen. Men tenker at jeg kan glede meg til et helt år fri hjemme med baby 💖

 

Anonymous poster hash: 1ebbc...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også lå hele ferien- fire uker på sofaen. Eller fem dager lå jeg på sofaen i campingvogna i stedet. Ikke som planlagt i det hele tatt, skulle lade og kose meg i sola..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det er flere som har hatt det kjipt i sommer.. Men ja, blir en bedre sommer neste år 💗 Heldigvis er forma mi betraktelig bedre nå! 17+4! Nå skal jeg bruke høsten sammen med mann og dattera på 3, før knøttet i magen kommer i januar. Håper det går bedre med dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...