Bøø Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Regner det mye der? Eg e værsyk, men vil vente til babyen blir litt større med å dra. Har hørt at purto mogan og puerto rico er tørest, men internett sieat hele sørsida er tørr
Iiiiik Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Vi har vært der en gang i januar, og da var det rett og slett ganske kaldt. Mye varmere i Puerto Rico, så vi endte med å kjøre dit hver dag.
Blondzilla Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Puerto rico er varmest pga beliggenhet, men det er virkelig et høl, og jeg vil derfor ikke anbefale deg å dra dit. Mogan er helt nydelig😍. November er litt utrygg måned på GC altså. Dra i oktober om du kan.
Daquiry Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Du må ikke finne på å dra dit, det blåser sinnsykt kaldt der! Dra heller til Amadores eller Puerto Rico!
Bøø Skrevet 21. juli 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2016 Puerto rico er varmest pga beliggenhet, men det er virkelig et høl, og jeg vil derfor ikke anbefale deg å dra dit. Mogan er helt nydelig. November er litt utrygg måned på GC altså. Dra i oktober om du kan. Svigermor? Ho sier også at puerto rico er et høl. Jeg skal bare leke i et basseng jeg i en ukes tid. Dette er ikke ferien for kulturelle opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå