Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Jeg fikk frikort for ca 3 uker siden.. Og har betalt mer en 1000kr over grensa. Når kan jeg forvente å få de tilbakebetalt? Anonymous poster hash: abb11...7c5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 I disse dager Det tar ikke så lang tid. De bruker 2-4 uker til meg, hatt frikort mange år på rad. Anonymous poster hash: 8e6e9...500
Ziva Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Gå inn på www.helfo.no logg inn med min id og der ser du om det er sendt.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Gå inn på www.helfo.no logg inn med min id og der ser du om det er sendt. Det har jeg gjort.. Det står bare at det er tilgode.. Anonymous poster hash: abb11...7c5
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Andre erfaringer? Anonymous poster hash: abb11...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå