Gå til innhold

Hvordan kan jeg gå ned 1 kilo til neste mandag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, begynte forrige søndag, men har tydeligvis vært for slapp i kosten! Har greid å trene 5 dager i forrige uke da, og igår viste vekta 100 gram mer enn forrige søndag.. Nå er det virkelig nok, så jeg håper at neste mandag er vekta gått ned. Bør jeg kutte alle karbohydratene denne uka, bare for å se om vekta da går ned? Vil ikke bli slapp og ekkel.. Har planer om kondisjonstrening 5 dager denne uka også. 

Anonymous poster hash: 70139...e6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt brus, godterier og snacks.

Anonymous poster hash: e8db9...425

Skrevet

Kutt karbohydrater

Anonymous poster hash: 20858...606

Skrevet

Hva hjelper det om du går ned en kilo før neste mandag? Kiloene går nok vekk etterhvert, men ikke stress med det.

Anonymous poster hash: e482f...17a

Skrevet

Hva hjelper det om du går ned en kilo før neste mandag? Kiloene går nok vekk etterhvert, men ikke stress med det.

Anonymous poster hash: e482f...17a

Det er jo motiverende å se at man går ned

Anonymous poster hash: d395b...839

Skrevet

Begynn med 5-2-dietten, to av dagene spiser du ca 500 kalorier totalt (husk nok proteiner og vann, og ta gjerne multivitamin de dagene).

Anonymous poster hash: 14fdf...00b

Skrevet

Det hjelper nok å kutte det meste av karbohydrater, men jeg ville spist litt grovt brød/knekkebrød og ikke tenkt så mye på hvilke grønnsaker jeg spiste. Altså kutt ut godteri, hvitt mel, ris og pasta, juice o.l.

Skrevet

100 gram? Det er jo bare veske, pm man har vært på do osv. Pass på at du ikke henger deg sykelig opp i tallene! Det kan være fint å bruke som motivasjon og for å se synlig fremgang, men det viktigste er å være sunn og frisk:) Plutselig stabiliserer vekten seg litt en periode, mens man egentlig får mindre fett og mer muskler, og blir både sunnere og strammere.

Anonymous poster hash: 579c6...0f3

Skrevet

100 gram? Det er jo bare veske, pm man har vært på do osv. Pass på at du ikke henger deg sykelig opp i tallene! Det kan være fint å bruke som motivasjon og for å se synlig fremgang, men det viktigste er å være sunn og frisk:) Plutselig stabiliserer vekten seg litt en periode, mens man egentlig får mindre fett og mer muskler, og blir både sunnere og strammere.

*væske

*om

Skrevet

Bæsj!?

Anonymous poster hash: 50529...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...