Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Hvis du logger inn med Google eller Facebook-kontoen din, gir du disse folka både lese- og skrivetilgang til mailen din, de kan lese Google-dokumentene dine og de kan se IP-adressen din. Særlig interessant er det hvis du logger inn via Google-kontoen din og bruker iPhone, da gir du de automatisk tilgang til hele kontoen din, inkludert e-post og dokumenter. Og; selv om du sletter appen og kontoen din, vil personopplysningene din fortsatt tilhøre dette selskapet. Allerede nå er selskapet et stort hacker-mål Anonymous poster hash: 36b9a...0f8
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Jeg valgte nei når de spurte om å få tilgang til sånt. Gikk an å laste ned for det. De spurte igjen når jeg logget på for andre gang og da valgte jeg ennå nei men også at de ikke skal spørre igjen. Men fint at du advarer! Anonymous poster hash: 56d94...d27
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Dette er jo informasjon som er delt av alle medier de siste dagene. Trodde du at DIB-hønene bare veksler mellom DIB og pokemon Go så du fant ut det var lurt å være opplysningstjenesten her inne? Anonymous poster hash: 33231...f41
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #4 Skrevet 18. juli 2016 Dette er jo informasjon som er delt av alle medier de siste dagene. Trodde du at DIB-hønene bare veksler mellom DIB og pokemon Go så du fant ut det var lurt å være opplysningstjenesten her inne? Anonymous poster hash: 33231...f41 For et sjarmtroll du er da ♥ Anonymous poster hash: ebf76...b2f
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #5 Skrevet 18. juli 2016 Det er dumt å spre hysteri og usannheter. https://www.engadget.com/2016/07/15/dont-believe-the-pokemon-go-privacy-hype/ Anonymous poster hash: 7137f...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå