Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 Har akkurat installert pokemon go. Masse pokemon her, men skjønner Ikkje koss eg skal fange de. (Kremt, flaut) Anonymous poster hash: 6b916...a9e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Du holder inne pokeballen, venter til den grønne sirkelen er så liten som mulig og så skyver du fingeren opp og slipper. Anonymous poster hash: f73d9...9b1
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Skjønner ikke at du tør jeg... Du gir utviklerne av appen tilgang til hele Facebook elle Google-kontoen fin, inkl mailer. De er nå pga det et stort hacker-mål, mange vil ha alle de opplysningene Anonymous poster hash: edddc...a62
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Seriøst... Trenger ikke koble appel til de andre kontoene. Jeg har en egen google id til spill etc . Anonymous poster hash: 5c7f5...9e1
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #5 Skrevet 19. juli 2016 Skjønner ikke at du tør jeg... Du gir utviklerne av appen tilgang til hele Facebook elle Google-kontoen fin, inkl mailer. De er nå pga det et stort hacker-mål, mange vil ha alle de opplysningene Anonymous poster hash: edddc...a62 Nei det gjør man ikke! Tåpelige, tåpelige internett-rykter! Anonymous poster hash: a70ba...61b
Mandala Skrevet 19. juli 2016 #6 Skrevet 19. juli 2016 Før man skyter ballen på pokemonene må man få de foran seg da. Klikk eller dobbeltklikk (litt usikker selv, da jeg oftest trykker hysterisk) på den pokemonen du ser. Så kommer den opp foran deg på skjermen. Helt forrest på skjermen er en pokemonball som skytes mot pokemonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå