Gå til innhold

Da kom mensen, tips til neste pp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan vi gjøre bedre neste pp for å lykkes? Bruker EL-tester for å lokalisere EL, og har hatt samleie de tre dagene før og på EL-dagen. Temper, så vet at el skjer. Drikker ikke alkohol, røyker ikke og spiser sunt. Er riktignok i slutten av trettiårene, men det får jeg ikke gjort noe med...

Anonymous poster hash: 504b7...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så kjipt.

Hvor lenge har dere prøvd?

Barn sammen fra før?

Bruker du babycomp?

Husk folat, det kan mannen og ta.

Anonymous poster hash: 46f48...be1

Skrevet

Det er så kjipt.

Hvor lenge har dere prøvd?

Barn sammen fra før?

Bruker du babycomp?

Husk folat, det kan mannen og ta.

Første prøveperiode, så har ikke prøvd lenge, men kjedelig for det. Har hatt kjempeømme pupper i noen dager, så fikk store forhåpninger, men så normalisere plutselig puppene seg igjen, og så gikk det enda noen dager og idag kom mensen. Jeg bruker ikke babycomp, nei. Vi har heller ikke barn sammen fra før. Folat tar jeg, men ikke mannen. Kan det hjelpe?

Skrevet

Første prøveperiode, så har ikke prøvd lenge, men kjedelig for det. Har hatt kjempeømme pupper i noen dager, så fikk store forhåpninger, men så normalisere plutselig puppene seg igjen, og så gikk det enda noen dager og idag kom mensen. Jeg bruker ikke babycomp, nei. Vi har heller ikke barn sammen fra før. Folat tar jeg, men ikke mannen. Kan det hjelpe?

Mellom El og mens er det progesteron som dominerer og derfor kan du få ømme pupper.

Prøv å levere så normalt som mulig.

Ha mye sex rundt el.

Ligg stille noen minutter etter sex.

Enkelte stillinger er bedre enn andre for å bli gravid. Google 😊

Mannen kan godt ta folat han og.

Lykke til

Skrevet

Prøv slimløsende hostesaft, begynn med max dose noen dager før eggløsning. Jeg husker ikke helt hvor mange dager før... 4 kanskje? Slimet blir da tynnere og lettere å svømme i for sædcellene. Virket her etter flere år uten å bli gravid :)

Anonymous poster hash: 21680...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...