Gå til innhold

Noen andre her med underpronasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...som kan tipse om gode løpesko? Får så vondt i føttene når jeg løper 😖

 

Anonymous poster hash: 1fd39...5b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Asics.

Jeg blander alltid hva som er over- og underpronasjon. Jeg lander på ytterfot og bruker kayano. Det er vel nimbus som er for de som lander på innerfot.

Nå kjøper jeg mest asics pga at jeg får så lett blødende tær av langløping men jeg synes de gir veldig god støtte. Jeg lander nesten normalt med høyre men lander mye på ytterfot på venstre.

 

Anonymous poster hash: b3c88...8c7

Skrevet

Anbefaler deg en tur på løplabbet



Anonymous poster hash: 2db29...bf3
Skrevet

Takk for svar! Jeg lander på ytterfot ja, verst på høyre. Når jeg endelig er i såpass OK form at jeg klarer å løpe litt lengre turer, så blir jeg jo nærmest invalid i flere dager etterpå. Svinevondt på yttersiden av føttene. Skal sjekke ut både asics og løplabbet 😃👍🏻

 

Anonymous poster hash: 1fd39...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...