Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #1 Skrevet 18. juli 2016 ...som kan tipse om gode løpesko? Får så vondt i føttene når jeg løper 😖 Anonymous poster hash: 1fd39...5b3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #2 Skrevet 18. juli 2016 Jeg sverger til Asics. Jeg blander alltid hva som er over- og underpronasjon. Jeg lander på ytterfot og bruker kayano. Det er vel nimbus som er for de som lander på innerfot. Nå kjøper jeg mest asics pga at jeg får så lett blødende tær av langløping men jeg synes de gir veldig god støtte. Jeg lander nesten normalt med høyre men lander mye på ytterfot på venstre. Anonymous poster hash: b3c88...8c7
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Anbefaler deg en tur på løplabbet Anonymous poster hash: 2db29...bf3
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2016 #4 Skrevet 19. juli 2016 Takk for svar! Jeg lander på ytterfot ja, verst på høyre. Når jeg endelig er i såpass OK form at jeg klarer å løpe litt lengre turer, så blir jeg jo nærmest invalid i flere dager etterpå. Svinevondt på yttersiden av føttene. Skal sjekke ut både asics og løplabbet 😃👍🏻 Anonymous poster hash: 1fd39...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå