Gå til innhold

22 julisenteret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å besøke 22 julisenteret i løpet av sommeren. Må ha med barnet mitt i såfall. Han er 4 år. Ser på hjemmesiden at det ikke passer for/er tilpasset barn.

Men går det an å ha med barn allikevel? Hva tror dere som har vært der?

Anonymous poster hash: 55770...370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha med barn når det presiseres at det ikke passer for barn? For du bør ha en MEGET god grunn (av respekt for de andre som kommet dit) hvis du drasser med deg en unge som løper rundt, eller som hyler, kjeder seg, støyer eller på andre måter bryter opp i det høytidelige med et slikt sted.

Anonymous poster hash: a4ca8...075

Skrevet

"Vi gjør oppmerksom på at utstillingen i 22. juli-senteret ikke er laget for barn eller tilpasset barns behov. "

Slik står det..

Så dumt at du går ut i fra at alle 4 åringer løper rundt og bråker, slik er han ikke, så det er ikke det jeg bekymrer meg for.

Skrevet

Du vet ikke hvilke bilder som er der eller hvordan de besøkende reagerer. Ville ikke tatt med en 4 åring

Anonymous poster hash: 27ff4...bf5

Skrevet

Slik det står skrevet tolker jeg det slik at utstillingen ikke er tilpasset barn, men ikke at den frarådes barn. Jeg hadde vært mer redd for om utstillingen kunne virke skremmende, men en fireåring får jo ikke med seg like mye som en 7-åring som kan lese tekstene på utstillingen f.eks.

Anonymous poster hash: 5bca8...af1

Skrevet

Trekker innlegget over, gikk inn på senterets nettside og under det du har sitert er det skrevet at utstillingen inneholder bilder som kan virke triste og skremmende for barn. Da forstår jeg ikke helt hvorfor du vil ta med en fireåring dit.

Anonymous poster hash: 5bca8...af1

Skrevet

"Vi gjør oppmerksom på at utstillingen i 22. juli-senteret ikke er laget for barn eller tilpasset barns behov. "

Slik står det..

Så dumt at du går ut i fra at alle 4 åringer løper rundt og bråker, slik er han ikke, så det er ikke det jeg bekymrer meg for.

Det ville jeg, hvis jeg var en sørgende mor som kom dit for å minnes mitt døde barn. For det skal være høytid, ikke lek. (Men selvsagt har alle på Dib noen totalt unike og særskilt flinke barn som aldri kunne finne på å gjøre noe som andre barn gjør.)

Skrevet

Jeg VIL ikke, men OM jeg skal få besøkt senteret MÅ jeg EVT ta med 4 åringen.

Så spør jeg dem som HAR vært der, hva de tror.

Sånn; forstår dere nå?

Skrevet

Sånn; forstår dere nå?

Ja, vi FORSTÅR at du og fireåringen BØR bli HJEMME hvis du plages av så SVAKE leseferdigheter at du ikke INNSER at stedet er for VOKSNE.

Skrevet

Jeg har vært der med femåring. Hun syntes det var interessant. Fikk forklart i forenklet versjon hva det handlet om og at gjerningsmannen gjorde det fordi han var syk i tankene sine. Hun ble ikke redd eller overveldet, men reflekterte en del om det i etterkant og husker det godt et år senere.

Jeg tenker at den alderen går bra, det er verre for barn som er store nok til i større grad å ta det inn over seg. Ville ungått det for aldersgruppen 8-10 år tror jeg. I hvert fall med følsomme barn.

Anonymous poster hash: 0e456...192
Skrevet

Sånn; forstår dere nå?

Spørsmålet er om du evner å forstå svarene du har fått her?

Anonymous poster hash: 11829...e9b

Skrevet

Nå har jeg jo fått svar fra EN person som har vært der, og det var jo egentlig hun jeg spurte, ikke hva alle andre mener om det.

Skrevet

Nå har jeg jo fått svar fra EN person som har vært der, og det var jo egentlig hun jeg spurte, ikke hva alle andre mener om det.

Ja, men siden du fikk det svaret du ønsket av henne, da må det jo være okay. Selv om 22.juli-senteret sier noe annet. En tilfeldig anonym vet nok bedre.

Skrevet

Jeg mailet 22 juli senteret, og de svarte:

"Det er vanskelig å si noe om barnet er for lite. Vår erfaring er at barn i ulike aldere reagerer helt forskjellig"

Så de som jobber der syns det er vanskelig å svare, men dib-hønsa syns ikke det. De veit vettu!

Og ja; jeg blir mer fornøyd med svar fra noen som har vært der, enn dere som synser og tror.

Skrevet

"Det er vanskelig å si noe om barnet er for lite. Vår erfaring er at barn i ulike aldere reagerer helt forskjellig"

Så de som jobber der syns det er vanskelig å svare, men dib-hønsa syns ikke det. De veit vettu!

Og ja; jeg blir mer fornøyd med svar fra noen som har vært der, enn dere som synser og tror.

"Så de som jobber der syns det er vanskelig å svare, men dib-hønsa syns ikke det. De veit vettu!"

Alikevel så spør du dib-hønsa :klaske:  Ikke så smart du.......

Anonymous poster hash: f3fa4...48b

Skrevet

Tjueto julisenteret. Jaja. 😖

Anonymous poster hash: f0a65...e87

Skrevet

Du er virkelig guffen 😳

Anonymous poster hash: 11829...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...