Gå til innhold

Hva kjøpe til 2 åring som har "alt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veslejenta vår fyller 2 år til uka, og vi aner ikke hva vi skal kjøpe. Hun har veldig mye ettersom hun har eldre søsken.

Noen forslag der ute?

Anonymous poster hash: ecd40...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negllakk, rokkering, tegnekritt til asfalt. Trenger ikke å være mye når hun har slt. Holder med en oppmerksomhet på dagen.

Skrevet

Bøker, dette er alltid fint. Hun har vel ikke alle bøker?

Anonymous poster hash: 67f93...022

Skrevet

Negllakk, rokkering, tegnekritt til asfalt. Trenger ikke å være mye når hun har slt. Holder med en oppmerksomhet på dagen.

Syns du en 2 åring trenger sin egen negllakk? 😳

Hva med tegnesaker, badeleker, sko (det skal jo ikke arves uansett), utkledningskostyme e,l?

Anonymous poster hash: d50c5...825

Gjest Antarctica
Skrevet

Gode barnebøker. Bøkene om grisen Benny og veslebror er fantastiske, og bøkene om kaninen Ludde passer fint for en toåring. Bøker får man ikke for mange av!

Skrevet

trampoline :)

Skrevet

Opplevelser! Årskort/klippekort i svømmehall, lekeland, kino (kanskje litt for ung?).

Skrevet

Etter som at "alle" er på ferie den dagen hun har bursdag så må vi liksom kjøpe noe hun kan pakke opp. Har selvsagt ikke alle bøker, men likevel ekstremt mye. Tegnesaker, trampoline, trillebår har vi..

Anonymous poster hash: 2a9dc...4bc

Skrevet

Kjøp et blad og en pakke tyggis, og gi resten av pengene til en 2-åring som ikke har noe.

Skrevet

Togbane? Man kan aldri få lang nok togbane ;)

Anonymous poster hash: 67f93...022

Skrevet

Kjøp et blad og en pakke tyggis, og gi resten av pengene til en 2-åring som ikke har noe.

Blad og tyggis faktisk..... hun får sjelden noe nytt da, siden hun arver så mye..

Skrevet

(jente)duplo?

Såpebobbleting

Bobbleting til å ha i badekar vis dere har de

Anonymous poster hash: 0967f...2b4

Skrevet

Blad og tyggis faktisk..... hun får sjelden noe nytt da, siden hun arver så mye..

Ja, men hun er 2, og norsk. Hun kommer mest sannsynlig ikke til å vite hvor mye noe koster på et par år, og kommer aldri til å mangle noe. Jeg synes denne "kjøpe bare for å kjøpe noe"-greia er passe usmakelig når det er folk i verden som sulter.

Men, det var bare et forslag, og min mening, er det ikke din stil, så ignorer glatt.

Skrevet

Total unødvendig kommentar!

Anonymous poster hash: 4e200...df0

Skrevet

Utkledningsklær, såpebobler, badering, vannpistol, krabbefiskesett, pynt til sykkel

Anonymous poster hash: 4a57a...9e1

Skrevet

Tipi-telt?? Og lag det til til en koselig lesekrok med kosedyr, puter osv. inni :)

Sin egen newborn-dukke og evt. seng, dukkevogn eller annet tilbehør?

Sparkesykkel med tre hjul?

Dukkehus?

Puslespill, bøker, duplo og slike ting er alltid kjekt å få noe nytt av.

Dette er iallefall ting vår jente på 2 år liker å leke med :)

Skrevet

Hadde kjøpt noe dill til håret. Det er forbruksvare her i huset :-)

Anonymous poster hash: aa552...0c8
Skrevet

Vi skal pakke inn leker som eldste søsken har brukt før (tog og togbane, bl. a), og som vi har "gjemt" til dette. når man har flere barn blir det mye som kan arves, syns ikke det gjør noe. og særlig ikke når de er så små. 

ellers er hobbysaker, plastelina, og klippe og limesaker populære for minsten her. puslespill, og "forbruksvarer", som perler osv.

Gratulerer med dagen :)

Anonymous poster hash: b2643...8d1
Skrevet

Trenger hun å få noe spesiellt da. Hun har alt sier du. Da ville jeg nok heller prioritert en opplevelse. Hun er så liten at hun sjønner ikke hvem som gir gaver eller ikke.

Anonymous poster hash: 5e66b...a3b

Skrevet

Syns du en 2 åring trenger sin egen negllakk? 😳

Hva med tegnesaker, badeleker, sko (det skal jo ikke arves uansett), utkledningskostyme e,l?

Anonymous poster hash: d50c5...825

Trenger og trenger.. det er morro for de

Skrevet

Trenger og trenger.. det er morro for de

Mulig min 2 år gamle er rar.. .men hun vet virkelig ikke hva neglelakk er. Heldigvis!!

Skrevet

Trenger hun å få noe spesiellt da. Hun har alt sier du. Da ville jeg nok heller prioritert en opplevelse. Hun er så liten at hun sjønner ikke hvem som gir gaver eller ikke.

Anonymous poster hash: 5e66b...a3b

Ikke undervurder en 2 åring 😉

Anonymous poster hash: 4e200...df0

Skrevet

Du har fått litt nebbete svar, men jeg er enig i tanken om at det er unødvendig å lete etter noe å bruke penger på til en 2-åring som har alt. Det er klart hun bør få noe hun kan pakke ut, men det trenger på ingen måte å være store ting. Som 2-åringer har mine likt å leke at de lager mat, så kopper og kaffekanne, en lekekjøkkenmaskin osv har vært stas. Nå som det er sommer ville jeg også vurdert strand- eller sandleker, utekritt, en såpeboblepistol. Utkledningsklær er også et godt forslag. 

Skrevet

En trillekoffert ☺ Sånn man får tak i på lekeforretning med fint jentedesign.

Eller kanskje et oppblåsbart hoppeslott? Det fikk min da han var i den alderen og det var kjempestas. Husker sannelig ikke hvor vi kjøpte det da.. Men google. I str var det så vi fikk det på den lille verandaen vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...