Gå til innhold

Kan vi stikke av fra svigers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, de følger etter oss på hver eneste ferie. I påsken skulle vi til Spania og vips hadde de bestilt med samme fly. Det samme nå i sommerferien. Vurderer å ta en 2-3 dagers tur noen timer med kjøring unna her vi er nå og ikke fortelle at vi drar. Slemt gjort? Fatter ikke at de ikke forstår at vi vil ha litt ferie for oss selv.

Anonymous poster hash: 4d280...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vis dere i første plass ikke avtalte å reise sammen til utlandet men de "haiket" seg på samme fly og reise som dere hadde jeg gjort det. Helt innafor 👍

Anonymous poster hash: 8ae4b...412

Skrevet

Jeg hadde fått klaus. Det må være lov å ha noen dager for seg selv.

Anonymous poster hash: 038b6...291

Skrevet

Helt innafor! Dere har ikke rapporteringsplikt om hvor dere drar.

Skrevet

Vis dere i første plass ikke avtalte å reise sammen til utlandet men de "haiket" seg på samme fly og reise som dere hadde jeg gjort det. Helt innafor 👍

Anonymous poster hash: 8ae4b...412

Ingen planer om å reise sammen. De bare spør oss om hvor vi skal i ferien og til slutt må vi jo si det. Da tar det maks noen dager før de har bestilt reise til samme sted og gjerne med samme fly. Føler at de er halen vår. 😁😁😁😁

Skrevet

Er dere døvstumme siden dere ikke klarer å snakke med de?

Hvorfor sier dere ikke i fra om at dere ønsker å feriere på egenhånd? De gjør det neppe fordi de er ute etter å plage dere. Noe hygge må er vel være, ellers hadde de neppe blitt med gang på gang.

Anonymous poster hash: 6fd0b...c69

Skrevet

Selvfølgelig kan dere det. Og mannen burde fortelle foreldrene sine at dette ikke er greit. Om han er en feiging får du si det selv.

Og slutt å fortelle hvor dere drar.

Anonymous poster hash: cf8eb...564

Skrevet

Dere får si at dere skal et helt annet sted enn planlagt neste gang😂

Anonymous poster hash: 56232...f29

Skrevet

Hva med å snakke sammen?

Skrevet

Ja, sende dem til Tyskland mens vi drar til Italia😂😂

Skrevet

Ja, sende dem til Tyskland mens vi drar til Italia😂😂

Skrevet

Her sier vi bare: Vi har lyst å feriere alene i år vi. Enkelt

Skrevet

Hva med å snakke sammen?

Ja, får vel ta den praten igjen. Har prøvd, men det får beskjed om at de kan reise hvor de vil og at det er sååå hyggelig å være sammen med barnebarna.?

Skrevet

Ja, får vel ta den praten igjen. Har prøvd, men det får beskjed om at de kan reise hvor de vil og at det er sååå hyggelig å være sammen med barnebarna.?

Da lyver dere om hvor dere skal. Frekke folk!

Anonymous poster hash: d720b...fa1

Gjest Antarctica
Skrevet

Si et skikkelig døllt sted. Mysen eller noe. Si dere gleder dere masse til å løpe orientering. Så bestiller dere restplasser til et artig sted og sier ikke noe før dagen er der.

Skrevet

Men selv om de bestiller tur til samme sted og med samme fly (de kan jo reise hvor de vil..) så trenger jo ikke dere være sammen med dem! Dere bor vel ikke på samme rom/samme hus?

Anonymous poster hash: cd413...b6e

Skrevet

Men selv om de bestiller tur til samme sted og med samme fly (de kan jo reise hvor de vil..) så trenger jo ikke dere være sammen med dem! Dere bor vel ikke på samme rom/samme hus?

Anonymous poster hash: cd413...b6e

Nei, gjør ikke det, men ikke så lett. Spist frokost på balkongen i går og plutselig sto de nede på bakken, hoiet og veivet med armene. Barna blir jo glad for å se dem, så da var det bare å tilbringe dagen med dem.

Skrevet

Nei, gjør ikke det, men ikke så lett. Spist frokost på balkongen i går og plutselig sto de nede på bakken, hoiet og veivet med armene. Barna blir jo glad for å se dem, så da var det bare å tilbringe dagen med dem.

Wow, snakk om å ikke ha antenner i det hele tatt :sjokkert:  hadde glatt stukket av hadde jeg vært dere.

Anonymous poster hash: 46e92...e79

Skrevet

Barn er slitsomme, svigerforeldre enda mer slitsomme, onkler og tanter osv.

Er det ingen som setter pris på familie lengre? Handler alt om kjernen? Mor, far og pittelitt tid med barna?

Anonymous poster hash: 178aa...94c

Skrevet

Vel. Jeg må tilbringe tid med svigers HVER helg, for da bor de i nabohuset. Huset vi leier, eier de opprinnelig og svigerfar og søster spesielt, valser inn og ut her slik som de selv vil og smeller med døren etter yngste er i seng. Samboeren digger foreldrene sine og inviterer oss i tide og utide på middag og kaffe hver Jævla helg, er så lei at jeg nå finner på unnskyldninger for å slippe.. Må trene, rydde osv. Jeg setter stor pris på at de elsker tid med barnebarna, men så mye tid med min egen familie ville jeg ikke greid. En ferie sammen med de i ny og ne ville jeg greid! Selv om det er spesielt og følge etter andre på ferie... Føler du deg bedre nå?

Anonymous poster hash: 8ebab...351

Skrevet

Si et sted og hotell som er 5-6 mil unna. Og når dere oppdager "feilen" så si det må ha gått i surr siden dere så på så mange hoteller.

Anonymous poster hash: a9ff3...3e9

Skrevet

Altså, for at de skal reise 'sammen med' dere, må de jo faktisk få ganske mye info fra dere; konkret flyavgang, konkret hvilket hotell dere bor på, med hvilket reiseselskap dere reiser osv.

Vil dere unngå de, må dere slutte å være så konkrete!

Anonymous poster hash: 5e712...52d

Skrevet

kjenner jeg er takknemlig for at jeg ikke har noen svigerforeldre 

Skrevet

Synes det er supert å reise med familie vi da, så er det et par ekstra armer til å passe barna, og mulighet for at besteforeldre sitter barnevakt på kvelden slik at vi foreldrene kan gå ut å spise middag en gang eller to.

Vil dere ikke ha de med så må dere være tydelige og ikke gå rundt grøten... Veldig feigt å bare stikke av eller lyve.

Anonymous poster hash: 9b6d3...a21
Skrevet

Vel. Jeg må tilbringe tid med svigers HVER helg, for da bor de i nabohuset. Huset vi leier, eier de opprinnelig og svigerfar og søster spesielt, valser inn og ut her slik som de selv vil og smeller med døren etter yngste er i seng. Samboeren digger foreldrene sine og inviterer oss i tide og utide på middag og kaffe hver Jævla helg, er så lei at jeg nå finner på unnskyldninger for å slippe.. Må trene, rydde osv. Jeg setter stor pris på at de elsker tid med barnebarna, men så mye tid med min egen familie ville jeg ikke greid. En ferie sammen med de i ny og ne ville jeg greid! Selv om det er spesielt og følge etter andre på ferie... Føler du deg bedre nå?

Anonymous poster hash: 8ebab...351

Føler med deg... Bor i SAMME hus som mine svigers.. Generasjonsbolig, angrer som fy! 😂 snilleste menneskene altså, men svigermor er forferdelig pratesjuk og henger ut vinduene bare vi går forbi, kommer ut hver gang vi viser oss ute.. Kommer med "gode" råd ang barneoppdragelse, og skal oppdra oss. Holder på å klikke.. Hadde de komt etter oss på ferie også tror jeg at jeg hadde flytta til andre siden av landet 😂

Anonymous poster hash: 8727a...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...