Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 Men må jobbe. Hva hadde dere gjort da? Ungene er reist til faren i 14 dager. Anonymous poster hash: 27a11...897
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 Onanert. Gått naken. Spist snop. Hørt på Raga rockers drithøyt! Dansa mambo italiano med moppen. Anonymous poster hash: f80b3...e4a
Gjest Stjerneklart Skrevet 17. juli 2016 #3 Skrevet 17. juli 2016 For en drøm (bortsett fra jobbingen da kanskje)! Hadde det vært meg ville jeg nok brukt kveldene til å slappe av, spise god mat, lese bok eller se film. Og ikke minst sove! Helgene hadde gått til venninnebesøk og kanskje et par turer ut på byen! Kos deg og nyt det
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #4 Skrevet 17. juli 2016 Da hadde jeg jobbet masse, spist god mat og sovet. Drømmesituasjon, så lenge det ikke blir vane. Anonymous poster hash: 49532...e72
pitrijorg Skrevet 17. juli 2016 #5 Skrevet 17. juli 2016 Være sosial, SOVE, hatt sjokolade liggende på benken bare fordi jeg kan, tatt med meg en bok og lest, tømt varmtvannstank, tatt meg en fest i helgen, og savna ungene noe helt forferdelig mye
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #6 Skrevet 17. juli 2016 Trent! Treffe venner etter jobb. Gått ut en kveld i helga. Gått på kino og til frisør. Sovet lenge. Sett film på tv til seint på kveld. Sove lenge! (Hadde sikkert egentlig berre brukt tida på å få orden i huset og ellers kollapse på sofaen...) Anonymous poster hash: bf380...a27
Marriet Skrevet 17. juli 2016 #7 Skrevet 17. juli 2016 Hoho! Jeg var det+ de to første ukene i sommerferien. Starta med musikk og moppedans, rydda vaskerommet og boden. Rydda i alle sine klesskap. Kjøpte inn masse DIGG! Jeg spiste middag og lunsj ute med venninner. Sov godt og mye + housemaraton på tven. Til sist var jeg veldig rastløs 😂😨
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #8 Skrevet 17. juli 2016 Eg var det i fjor, og då gjekk eg på fjellturar (slike som er for lange for ungane), las bøker, gjekk på besøk, og ellers kosa meg åleine. Trudde det skulle bli ille, men kosa meg begge vekene. Anonymous poster hash: 189be...2bb
februarprins2013 Skrevet 17. juli 2016 #9 Skrevet 17. juli 2016 Skal være alene hjemme en uke, utrolig glad for jeg begynner og jobbe igjen 3 dager etterpå,ellers hadde jeg klikka , første gang han er så lenge borte, han skal være med besteforeldrene på tur ,vet han vil kose seg masse og er veldig trygg på dem,men blir så stille og rart her,men skal prøve og gå på kino, bowle og spise litt ute i alle fall
Gjest Skrevet 17. juli 2016 #10 Skrevet 17. juli 2016 Jobbet dobbelt uten dårlig samvittighet, sittet med et glass vin på en restaurant og sett på livet
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #11 Skrevet 17. juli 2016 Jeg er hjemme alene. Har vært alene i 1 uke og skal være alene i 2 til 😨 Blir mye hest og stall, maler hus, rydder, netflix/viaplay/hbo er flittig i bruk. Er ganske så rastløs og gleder meg til å få mann og barn hjem igjen 😂😂😂 Anonymous poster hash: ba610...d3e
Ylva og Mathilde Skrevet 17. juli 2016 #12 Skrevet 17. juli 2016 Jeg trente mer, besøkte venninne og overnattet, hadde venninner på overnatting, hadde middagsselskap og gikk på byen, lånte barna på overnatting, kjøpte en katt, spiste makrell i tomat til middag, så seriemaraton, gikk på biblioteket, overnattet hos søsteren min, overrasket kjæresten med å hente ham på flyplassen og sov til 12-13 de dagene jeg hadde fri.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #13 Skrevet 17. juli 2016 Har fortsatt ferie her da gutten drar til far på ferie. Da drar jeg og samboeren til syden. Tipper det blir godt de første dagene så kommer det harde savnet. Skulle så gjerne hatt med han også, men nå skal han være til far for første gang så lenge sammenhengende så da ville vi også gjøre noe med ferien vår. Har stått på mer enn nok det siste året så det blir godt. Også første ferien min samboer og jeg er på alene, så det blir litt kjærestetur Har også vært på en ferietur med sønnen, det ble bare ikke syden på han i år. Kjenner jeg har dårlig samvittighet for at vi drar uten han da. Huff Anonymous poster hash: c99ed...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå