Gå til innhold

Noen som bor i utlandet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av helsemessige årsaker så blr jeg flytte til varmere strøk før jeg blir ordentlig syk og på sikt mest sannsynlig ufør. Pr nå er jeg i 60% jobb og mottar 40% uførepensjon (ikke fra nav).

 

Er det noen med erfaring med flytting her?

Jeg har en master i helseledelse som jeg fjerne ønsker å bruke, ser for meg å kunne jobbe på noe form for omsorgssenter, skole eller liknende, men vet ikke i hvilken ende jeg skal starte. Er det noen som kan hjelpe meg på vei?

Jeg tenker Spania eller USA (i en varm stat).

 

Anonymous poster hash: e47d1...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...